وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394 ساعت 18:10   |   کد مطلب: 14064
همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت ساختمان بهداری و آزمایشگاه ترک اعتیاد نیروی انتظامی ملایر با حضور فرمانده نیروی اتظامی استان همدان، فرماندار و مسئولان شهر ملایر افتتاح شد.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت ساختمان بهداری و آزمایشگاه ترک اعتیاد نیروی انتظامی ملایر افتتاح شد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در آیین افتتاح این مرکز اظهار کرد: این مرکز با هدف کاهش فاصله خدماتی به مردم با مرکز استان و استفاده مناطق جنوبی استان در ملایر با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع استانی افتتاح می‌شود.

وی بهداری ملایر را اولین بهداری استان نامید که است که دقیق و بر اساس دستورالعمل های بهداری کل ناجا ساخته شده است و افزود: استان همدان تنها استانی است که دومرکز عدماعتیاد در ان وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان برقراری امنیت توسط نیروی انتظامی  در جامعه را از برکت انقلاب سلامی، خون شهدا و ولایت و همکاری مردم دانست و بیان کرد: شتاب بخشی در ماموریت ها، ایجاد ایستگاه پلیس، پاسخگویی به مطالبات مردم و ایجاد نظم و امنیت از وظایف ناجا است که این خدمات همه به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی همچنین از وحدت، همدلی و امنیت موجود در ملایر تقدیر کرد و گفت: این شهرستان در حوزه پیشگیری سرآمد است و از نظر امنیتی، مشارکت و سایر اقدامات همکاری بین مردم و مسوولان با نیروی انتظامی این شهرستان مطلوب است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: تاکنون اقداماتی چون ایجاد پاسگاه مهدویه، مرکز بهداری و آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد در ملایر انجام شد و امسال نیز پس از بازدید از دو کلانتری 11 و 13 طرح مکنا در آنها اجرا می شود، چراکه این دو کلانتری با مدیریت کیفیت ناجا سازگار نبوده و در شان مردم ملایر نیست.

فرمانده انتظامی ملایر نیز اظهار کرد: راه اندازی این مرکز و آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد در ملایر یکی از دغدغه های فرمانده انتظامی استان همدان بود که سال گذشته اقدامات و پیگیری های لازم برای راه اندازی آن انجام شد.

سرهنگ شعبان ترک نیا افزود: این مرکز در زمینی به مساحت 280 مترمربع احداث شد که شامل بخش های مختلف بهداشتی، درمانی و انجام آزمایش های لازم برای تشخیص عدم اعتیاد برای رانندگان، مشاغل مختلف و صنوف برای پایه یک است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما