وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 09:39   |   کد مطلب: 8826
 آزمایشگاه پیرا دامپزشکی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد
سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینای همدان گفت: اگر قول دولت ‌محقق شود؛ آزمایشگاه پیرادامپزشکی تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

به گزارش نافع، منصور غلامی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان‌ در تشریح پروژ‌های عمرانی دانشگاه گفت: پروژه دانشکده شیمی که به صورت ملی تعریف شده 45 درصد پیشرفت دارد و فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی با 25 درصد پیشرفت در حال انجام بوده و طرح‌هایی چون کتاخانه مرکزی و سالن آمفی تئاتر در دست احداث بوده و تجهیز دانشکده کشاورزی، تکمیل مسجد دانشگاه، آزمایشگاه پیرادامپزشکی در دست اجرا‌ست. 

سرپرست دانشگاه بوعلی ‌سینا ‌ادامه داد: اگر قول دولت ‌محقق شود آزمایشگاه پیرا دامپزشکی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد و کتابخانه مرکزی بدون سالن آمفی تئاتر نیز به پایان خواهد رسید.

وی تأکید کرد: دانشگاه بوعلی سینا با توجه به قدمتی که دارد از داشتن یک سالن مناسب محروم است و تکمیل سالن آمفی تئاتر برای این دانشگاه ضروروی است.

با اشاره به اینکه 13 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا با توجه به جمعیت دانشجویی پایین‌تر از استانداردهای تعیین شده است.

سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا همدان با اشاره به اینکه ورودی سال جاری نزدیک به 3 هزار دانشجو خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود پس از طی چهار سال ‌2 هزار و 500 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل شوند./فارس

 

دیدگاه شما