وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 12:55   |   کد مطلب: 16243
از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون، هیچ کدام از شعارهای دولت نتوانست گرهی از مشکلات ملت را باز کند و مردم هر روز منتظر این امر بودند که دولت با کلید تدبیر بتواند کشور را از رکود و تورم نجات دهد، ولی عملا کاری از پیش نبرد.

به گزارش نافع، ازنمونه روشن آن می توان به بحث ساخت و ساز مسکن و فعالیت های مزیر مسکن اشاره کرد که با وجود ساخت و سازهای گسترده در دولت گذشته ، در این دولت تنها شاهد تخریب خدمات دولت قبل بوده و حتی نتوانست به قول معروف"آجر روی آجر " بگذارد.

دولت تمام مصالح کشور را متمرکز به بحث توافق هسته ای می دانست و متن توافق مهم نبود، تنها لفظ توافق مهم بود که بتواند با آن یاس و سرخوردگی مردم را در عملیاتی کردن شعارهایش جبران کند. دولت تدبیر و امید همت خویش را به کار برد تا مسئله هسته ای به توافق بینجامد اگرچه با دادن امتیازات فراوان باشد، چون این توافق می تواند به زعم دولت، وی را برای 4 سال دیگر بر قدرت بنشاند و استکبار نیز صریحا اذعان کرد ما نگران عاقبت دولت کنونی ایران هستیم و دوباره از این که اصولگرایان به قدرت برسند نگرانیم و امید دشمن نیز بر این است که با این توافق بتواند اولا دولت کنونی را حفظ کند و ثانیا مسئله هسته ای ایران را به عقب براند و چیزی که شاید بتوان گفت این است که مسئله هسته ای یک مسئله  زیر ساختی برای نظام بوده و آیندگان نیز نسبت به آن اتظاراتی دارند.

لذا باید در توافق به دنبال کسب امتیاز برای کشور و آینده آن باشیم نه برای کسب امتیاز برای کسب قدرت جناح خاص و اگر این گونه نباشد ف می شود آن چه که در متن برجام بر ما تحمیل کردند. امتیازات گسترده ای را به دشمن دادیم ولی نتوانستیم امتیاز ارزشمندی را برای کشور کسب کنیم!!!

مرادی

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما