وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 آبان 1394 ساعت 13:00   |   کد مطلب: 17251
فرمانده انتظامي استان:
74 کيلو مواد مخدر در همدان کشف شد
فرمانده انتظامي همدان با اشاره به اجراي طرح مقابله با قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر طي روز گذشته، از کشف بيش از 74 کيلو مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش نافع، سردار "حاجي محمد مهديان نسب"، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر را از الويت هاي اصلي پليس همدان برشمرد و افزود: در اجراي طرح مذکور و در راستاي  اقدامات اطلاعاتي چند ماهه گذشته پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، دو گروه از قاچاقيان مواد مخدر را شناسائي و تحقيقات خود را در رابطه با فعاليت آنان آغاز کردند.

وي افزود: با اشراف ايجاد شده بر روي شيوه و شگرد فعاليت قاچاقچيان مذکور، مشخص شد آنان قصد انتقال مواد مخدر از نوع ترياک از استان هاي مرکزي به استان همدان را دارند که طی روز گذشته ماموران پلیس با هدايت اطلاعاتي و عملياتي دقيق، موفق شدند اين محموله ها را که در حال انتقال به استان همدان بود در ورودي شهر همدان در دو عمليات مجزا زمين گير کنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان بيان داشت: در اين دو عمليات ماموران با متوقف کردن دو دستگاه خودرو،  تعداد 4 نفر قاچاقچي مواد مخدر را دستگير و مقدار 74 کيلوگرم ترياک کشف کردند.

سردار مهديان نسب در ادامه دستگيري 22 نفر خرده فروش و همچنين کشف 225 گرم انواع مواد مخدر را از ديگر اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در 24 ساعت گذشته و در راستاي اجراي طرح برخورد با خرده فروشان اعلام کرد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه با تشکر از اقدام به موقع اطلاعاتي و عملياتي صورت گرفته، مبارزه بي امان با پديده قاچاق مواد مخدر به ويژه خرده فروشان را مصداق بارز اقتدار اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر دانست.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما