وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 12:54   |   کد مطلب: 15709
مسئول کمیته ارتباطات کانون تئاتر کودک و نوجوان استان همدان:
حجم و نویسنده کتاب از مواردی است که باید به آن دقت شود
مسئول کمیته ارتباطات کانون تئاتر کودک و نوجوان استان همدان با تأکید بر اهمیت طرح«کتاب خوان» گفت: نوع، حجم و نویسنده کتاب از جمله نکات کلیدی است که باید در معرفی کتاب به آن دقت شود.

به گزارش نافع ، فریبا یعقوب لو در خصوص کتاب و کتاب خوانی با بیان اینکه راه های مختلفی برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه وجود دارد، اظهار داشت: اجرای طرح «کتاب خوان» در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در استان همدان موثر است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح «کتاب خوان» انتخاب فرد و یا کارشناس برای معرفی کتاب از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: متاسفانه کتاب هایی در جامعه منتشر می شوند که ارزش محتوایی مطلوبی ندارند اما به راحتی در مراکز عرضه کتاب در دست افراد قرار می گیرند.

مسئول کمیته ارتباطات کانون تئاتر کودک و نوجوان استان همدان و کارگردان فعال در عرصه تئاتر در ادامه سخنانش عنوان داشت: شاید برخی افراد جامعه به دلیل مشغله کاری قادر به مطالعه در هر وقت و زمانی نباشند بنابراین معرفی کتاب مفید و کم حجم به این افراد مهم بوده است.

یعقوب لو با اشاره به اینکه نوع، حجم و نویسنده کتاب از جمله مواردی است که باید در معرفی کتاب به آن دقت شود، افزود: در راستای اجرای طرح «کتاب خوان» در استان همدان انتخاب افراد صاحب نظر در حوزه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی هنوز در جامعه و استان همدان به درستی جا نیافتاده است، بیان داشت: اجرای طرح های مختلف در راستای ارتقاء فرهنگ مطالعه در استان همدان و به ویژه قشر نوجوان گامی موثر در این زمینه است.

انتهای پیام/م.ت

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما