وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:45   |   کد مطلب: 15561
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان مطرح کرد:
ترویج فرهنگ کتابخوانی همت و عزم عمومی را می طلبد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مطرح کرد: اشاعه، گسترش و تقویت فرهنگ کتابخوانی همت و عزم عمومی را می طلبد.

به گزارش نافع، عاطفه زارعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان، اظهار کرد: رویکرد نهاد کتابخانه‌ها در آینده توسعه کیفی و ارتقای استاندارد کتابخانه‌های عمومی است.

وی تصریح کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی بر آن است با اجرای برنامه‌های محتوایی، فرصت‌های لازم برای اعتلای فرهنگ کتابخوانی را فراهم کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان سهولت دسترسی جوانان به کتاب و کتابخوانی را مفید دانست و گفت: با برنامه‌ریزی هدفمند و بکارگیری دقت می‌توان از ظرفیت کتابخانه‌ها نهایت استفاده را برد.

وی ایجاد عدالت دسترسی به کتاب و توسعه فضای کتابخانه‌ای در مناطق محروم و روستایی را از برنامه‌های اصلی این نهاد عنوان کرد.

زارعی افزود: تمام تلاش نهاد کتابخانه‌های عمومی بر این است ویژگی‌های جمعیت شناختی و نیازهای مطالعاتی و منطقه‌ای را در این زمینه مورد توجه قرار دهد تا خانواده‌ها از آسایش و رغبت فرزندان خود در مراجعه به کتابخانه‌ها اطمینان حاصل کنند.

وی اظهار کرد: جایگاه روحانیت، ائمه جماعات و به ویژه امام جمعه در بین مردم از شأن و محبوبیت خاصی برخوردار است که اداره‌کل کتابخانه‌ها نیز خواهشمند است در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش نهضت مطالعه مفید از این پایگاه مهم در مناسبت‌های ملی و مذهبی با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها، کتاب پرمحتوای مربوط به این مناسبت‌ها را معرفی و بر عمق آگاهی عموم مردم افزوده شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما