وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:13   |   کد مطلب: 15416
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان؛ عملیات غرور آمیز مرصاد را طلیعه پیروزی لشگریان اسلام بر لشکر کفر دانست.

به گزارش نافع، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی که در جمع کارکنان این اداره کل سخن می گفت، اظهار داشت: مرصاد طلیعه پیروزی لشگریان اسلام بر لشگر کفر است، این عملیات سرآغاز اضمحلال قدرت پوشالی منافقین بی بصیرت و اجیر شده دست استکبار جهانی بود تا تمام دنیا بفهمند که آنان مزدبگیر اربابان فتنه انگیزشان هستند.

وی افزود: مرصاد از سویی دیگر نماد دلدادگی بین امت و امام امت بود؛ آنجا که ندای « هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان خویش را شنیده و گوش به فرمان امام خویش به جنگ تاریکی نفاق شتافته و شکاف بر قلب دژخیمان فتنه زدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: عملیات مرصاد تجلی غرور و عزت ملی و نشان اقتدار رزمندگان اسلام در برابر منافقین کوردل بود. آنجا که فکر باطل فروغ جاویدان را به غروبی خفت بار برای یزیدیان زمانه تبدیل شد.

وی تصریح نمود: امسال سالروز عملیات بزرگ مرصاد در فضایی گرامی داشته می شود که هنوز عطر حضور شهدای غواص رایحه ای زیبا بر روح و جان ایران و ایرانی نگاشته است، و این خود دلیلی محکم بر راه شهدای عزیزمان در دفاع از آرمانهای نظام اسلامی و مردمان سر افرازش دارد.

وی ضمن گرامی داشت 5 مرداد سالروز این فتح الفتوح عظیم و به یاد ماندنی وقوع حادثه مرصاد را یادآور این موضوع دانست که نباید تا آخرین لحظه به دشمن اعتماد کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما