وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 25 تير 1394 ساعت 14:35   |   کد مطلب: 15287
قدردانی امام جمعه دمق از مدیران قضایی و امنیتی استان همدان در برخورد با حامیان فتنه
در پی اقدام خلاف مصلحت نظام اسلامی و عجولانه مقام ارشد اجرایی شهرستان رزن و حوادث پیش آمده در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال جاری این شهرستان که اعتراضات خود جوش مردمی تجمع خود را به عملکرد مسولین منوط و مشروط نمودند.

به گزارش نافع،در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
کن فی الفتنه کابن اللبون لا ظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب
در پی اقدام خلاف مصلحت نظام اسلامی و عجولانه مقام ارشد اجرایی شهرستان رزن و حوادث پیش آمده در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال جاری این شهرستان که اعتراضات خود جوش مردمی را به دنبال داشت،مردم انقلابی خطه رزن با هدایت و پیشتازی روحانیت،برای تجمع برنامه ریزی نموده و تجمع خود را به عملکرد مسولین منوط و مشروط نمودند.
طی چند روز گذشته شاهد تلاش و فعالیت مناسب مسئولین متعهد منطقه بودیم که بدین وسیله از اقدامات و پیگیریهای به موقع مدیران قضایی و امنیتی - اطلاعاتی استان و شهرستان پیرامون این حادثه،تشکر و قدردانی نموده و اعلام می داریم بنا به درخواست بزرگان،دلسوزان و شخصیتهای حقیقی وحقوقی وجهت همراهی با مسئولین فوق الذکر و جلو گیری از سوء استفاده تحریک کنندگان و فرصت طلبان،تجمع مذکور تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.
رئیس و عامه مردم ،سائل و مسئول،فرماندار و فرمانبر، باید تابع قانون باشیم وساختارها را حفظ نماییم اما از مسئولین بیش از همه توقع هست که قانون را دور نزنند،حافط و مجری قانون باشند وعجولانه تصمیم نگیرند «الناس علی دین ملوکهم »
مجددا مراتب تشکر خود را از رسیدگی و پیگیری مسئولین محترم اظهار داشته و منتظر اقدامات تمکیلی آنان هستیم و همچنان حق پیگیری موضوع را برای خود محفوظ می دانیم.
از مردم انقلابی، شریف وارجمند شهرستان رزن،شخصیتهای حقیقی و حقوقی و کلیه ادارت،نهاد ها وارگانهایی که ما را مساعدت و حمایت نموده و بصیرت و غیرت دینی - سیاسی خود را به نمایش گذاشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.
 امام جمعه دمق- مجتبی عیدی

دیدگاه شما