وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:22   |   کد مطلب: 16811
باید به مردم همدان تسلیت گفت که شهرشان محلی امن برای حضور افراد زاویه دار با نظام اسلامی و حاکم اسلامی شده است

به گزارش نافع، حجت الاسلام مجتبی عیدی، امام جمعه شهر دمق در اعتراض به سخنان کاظم اکرمی در حمایت از سران فتنه یادداشتی نوشت.

در این یادداشت آمده است:

بسمه تعالی

 قال الصادق (ع) : العالم بزمانه لایهجم علیه اللوا بس

متاسفانه بازهم شهر همدان، میزبان جلسه ای بود که سخنران آن به حمایت از سران فتنه پرداخت. در این  مراسم مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش به صراحت از عامل اصلی فتنه سال 88 تمجید کرده و دقیقا بر  خلاف فرامین رهبر فرزانه انقلاب عمل نمود.

باید به مردم همدان تسلیت گفت که شهرشان محلی امن برای حضور افراد زاویه دار با نظام اسلامی و حاکم اسلامی شده است.کوتاهی مسولان استان در برخورد و مدیریت مسببین جلسات مشابه، سبب تکرار این گونه برنامه ها شده است؛ عجیب تر این که اکثر نمایندگان  استان( نه همه آنان) در مجلس شورای اسلامی در این  امور سکوت اختیار کرده اند مثل این که نماینده مردم نیستند و نماینده دولت شده اند!                       

 عقلای قوم همدان از خود بپرسند چرا حرمت شکنی و مخالفت با محکمات و نظرات صریح ولی فقیه به طور مکرر در همدان انجام می گیرد و خود را برای جواب به شهید همدانی ها در روز قیامت آماده کنند. رحمت خداوند بر مردم غیور و صبور همدان که با حضور شگفت انگیز خود در تشییع جنازه سردار شهید همدانی برای چندمین بار، تعهد، دلدادگی و علاقه خود به انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.                 

خدمات، سوابق و شهرت افراد سبب نمی شود که نسل آگاه امروز کشور آنان را نقد نکند و تماشاچی باشد.   شورای تامین استان باید توجه نماید که رفتار برخی مسئولان، فضا را به سمت شرایط نا مساعد امنیتی شبیه دوران اصلاحات پیش می برد و اگر آقایان اقدام نکند شاید برخی دست به اقداماتی بزنند شبیه ماجرای حجاریان و... .   

                                                                                                                  

 امیر مؤمنان(ع) به مالک اشتر فرمود: " ای مالک از خشم ملت بترس که نمونه ای از خشم خداوند قهار است".مالک، از خشم ملت بترس که نمونه ای از خشم خداوند نمونه ای از خشم خداوند قهار است اگر وضعیت استان به همین منوال پیش برود باید منتظر قهر، خشم و سیل خروشان انقلابی امت وفادار همدان بود.

انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا         

مجتبی عیدی امام جمعه دمق 27/7/94

    پایان پیام/م.ت                                                    

 

دیدگاه شما