وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 21 تير 1394 ساعت 16:27   |   کد مطلب: 15234
مشارکت و دل پاکی مردم در ساخت مسجد شهرک سید احمد ضروری است
امام جمعه اسدآباد وجود مسجد در شهرک سید احمد شهر اسدآباد را یک ضرورت خواند و گفت: برای ساخت این مسجد نیاز به دلسوزی، دل پاکی، مشارکت و همراهی مردم این منطقه داریم.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌ مجد گفت: مسجد یکی از مکان هایی است که برای عبادت و توجه به امور دینی، مذهبی و سیاسی ساخته می‌شود و وجود آن در هر محله محور حضور حرکت‌های مردم آن خواهد بود.
وی در خصوص ساخت مسجد در شهرک سید احمد شهر اسدآباد، گفت: با توجه به جمعیت شهرک سیداحمد این  شهر و وجود روحیه معنوی و عبادی مردم این منطقه جای یک مسجد در این شهرک خالی است.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مردم این محله برای انجام مراسمات به مساجد محله‌های دیگر می روند و دوری مسافت از آن محله تا مساجد دیگر را تحمل می کنند، گفت: این مهم ضرورت احداث یک مسجد را در این شهرک دوچندان می کند.
وی گفت: شرکت این جمعیت در دیگر مساجد شهر مانند مسجد جامع که ظرفیت پذیرش جمعیت چندانی را ندارد، موجب ایجاد مشکلات ترافیکی به لحاظ پارک وسایل نقلیه و یا نبود جا برای نشستن افراد می‌شود.
حسینی مجد با بیان اینکه رایزنی‌های زیادی برای ساخت مسجد در این محله انجام شده است، بیان داشت: زمینی از سوی اداره مسکن و شهرسازی برای احداث این مسجد در نظر گرفته شده که مورد بررسی قرار گرفت و البته با مشکل وجود معارض از سوی همسایگان زمین روبرو شد.
وی با بیان اینکه برای بررسی و حل مشکل ساخت مسجد در محله سیداحمد 10 جلسه در دفتر امام جمعه برگزار شده، افزود: این جلسات با حضور فرماندار، شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر، نیروی انتظامی و دادستان انجام شده است.
امام جمعه اسدآباد افزود: در جلساتی که با همسایگان این زمین مسجد داشتیم، متوجه شدیم که بسیاری از همسایگان از این امر معترض هستند و همین اعتراضات مانع از آغاز ساخت این پروژه شده است چرا که رضایت همسایگان برای ساخت مسجد نیاز ضروری است.
وی با بیان اینکه در صورتی که همسایگان این زمین برای رضای خداوند و دلسوزی به نسل جوان این محله و همراهی با امورات فرهنگی این شهرک اعلام رضایت کنند، به امید خداوند ساخت مسجد آغاز خواهد شد.
حسنین مجد در پایان سخنانش وجود مسجد در شهرک سید احمد شهر اسدآباد را یک ضرورت خواند و گفت: برای ساخت این مسجد نیاز به دلسوزی، دل پاکی، مشارکت و همراهی مردم این منطقه داریم.
انتهای پیام/ح
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما