وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 تير 1394 ساعت 12:10   |   کد مطلب: 15297
نماز عید فطر در 151 نقطه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: آئین عبادی نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در 151 مسجد شهری و روستایی نهاوند اقامه می‌شود.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، با اشاره به اهمیت عید سعید فطر گفت: بنا به فرموده حضرت علی (ع) هرروزی که انسان در آن معصیت نکند عید است و در دین مبین اسلام نیز دو عید بزرگ وجود دارد که یکی از این اعیاد، عید سعید فطر است.

وی اظهار کرد: عید فطر روز شور و شوق اتمام یک ماه بندگی و عبادت به درگاه خدا است و در این روز همه مسلمانان با اقامه نماز عید فطر از خداوند سپاس گذاری می‌کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در عید فطر همه مؤمنین خوشحال و مسرورند که توانستند بندگی خدا را بجای آورند و بر سر سفره خداوند مهمان شدند.

وی گفت: نماز عید سعید فطر صبح شنبه در 151 نقطه شهری و روستایی نهاوند به امامت روحانیون و مبلغان اعزامی اقامه می‌شود.

گروسی اظهار داشت: نماز عید سعید فطر در شهر نهاوند نیز به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال مانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم از نمازگزاران بیشتری پذیرایی کنیم؛ افزود: نماز عید فطر شهرستان نهاوند از ساعت 7:30 صبح شنبه با حضور عموم نمازگزاران در مصلا نماز جمعه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما