وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 20 تير 1394 ساعت 13:56   |   کد مطلب: 15219
عکس العمل مسئولان تویسرکانی طرح یک مسئله؛
یک پرسش یک پاسخ؛ چرایی مرگ بر امریکا در روز قدس
روز قدس، روز جلوه اتحاد مسلمانان جهان بر ضد صهیونیست جهانخوار به سرکردگی امریکا است و امروز هر کسی با هر سلقیه و گرایش سیاسی که نطفه اسرائیل در امریکا بسته شده است و باید این جنایتکاران جهانی از صفحه ورزگار محو شود.

به گزارش نافع، امروز روز جهانی قدس است، روزی که برای اتحاد مسلمانان و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین نامگذاری شده و به امید آزادی قدس شریف نامگذاری شده است.

امروز همه مردم حضور داشتند، قشرهای مختلف مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی، چرا که معتقد هستند قدس متعلق به جهان اسلام است و روزی فرا می رسد که آزاد می شود و جملگی اذعان دارند که نطفه اسرائیل در امریکا بسته شده است و باید این جنایتکاران جهانی از صفحه ورزگار محو شود.

اگر پیروزی می خواهیم باید امریکا؛ شیطان بزرگ را دشمن بدانیم

«حجت الاسلام مرتصی موحدی» امام جمعه تویسرکان در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با بیان اینکه چگونه می توان دوستِ دشمن خود را دوست بدانیم؟! گفت: امریکا شیطانی بزرگی است که در یک مسیر با صهیونیست حرکت می کند، شیطان بزرگ، شیطان است و به گفته قرآن اگر ما پیروزی می خواهیم باید شیطان را دشمن بدانیم و در این راه به طور عملی وارد میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه  مرگ بر امریکا و اسرائیل از محوری ترین و کلیدی ترین شعارهای روز قدس است، اظهار کرد: ریشه غده سرطانی اسرائیل توسط امریکا در منطقه کاشته شده است و خوشبختانه به گفته سران غاصب اسرائیلی روز قدس خار چشم اسرائیل شده است.

روز قدس جلوه ای از اتحاد ناگسستنی مسلمانان جهان است

«محمد مهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجاس شورای اسلامی نیز روز قدس را نماد و جلوه ای از اتحاد ناگسستنی مسلمانان جهان دانست و نام گذاری روز جهانی قدس در ماه های اولیه انقلاب و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان را راهبری هوشمندانه و مدبرانه از سوی امام راحل عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این نامگذاری در روزهای پایانی ماه رمضان که فضایی معنوی و روحانی بر جامعه حکم فرماست، نشان از اهمیت مبارزه با صهیونیست و تأکید بر مقدس بودن این مبارزه دارد

لحظه نابودی استکبار نزدیک است/گره خوردن مرگ بر امریکا با ارزش های ملت ما

وی تصریح کرد: اهداف نهضت امام خمینی(ره) و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و راهپیمایی های روز قدس به عنوان حرکتی الهام بخش برای مسلمانان جهان تا محو کامل صهیونیست و نابودی کامل زیاده خواهی های امریکا همچنان ادامه دارد.

روز قدس روز تجلی انزجار و تنفر مسلمانان از موجودیت سیاه رژیم غاصی اسرائیل است

«مهرداد موسوی» فرماندار تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: روز قدس که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی به این عنوان نامگذاری شده است، روزی تجلی انزجار و تنفر  ملت شرافتمند ایران اسلامی از موجودیت و کارنامه سیاه رژیم غاصب اسرائیل است.

روز قدس، نماد ظلم ستیزی ملت های آزادی خواه جهان در برابر حنایات اسرائیل غاصب و امریکا است

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: انتخاب روز قدس در جمعه پایانی ماه رمضان، انتخابی مدبرانه و هوشمندانه از سوی امام خمینی(ره) بود چرا که در فضای معنوی حمایت از مظلوم بهتر نمایان می شود و مرگ بر امریکا و اسرائیل کوبنده تر می شود.

وی با بیان اینکه از اصلی ترین اهداف انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی و به ویژه رژیم اشغالگر قدس است، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) این روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و با توجه به روحیه ظلم ستیزی در اسلام تنها به ملت ایران تعلق ندارد بلکه روزی برای دفاع از حقوق مظلوم است.

فرمانده سپاه تویسرکان تصریح کرد: در روزهای پایانی رمضان دل ها و جان های مردم مسلمان بیش از پیش سرشار از ایمان و اعتقاد راسخ است و از نظر معنویت به درجه بالایی رسیده اند که پذیرای شنیدن و درک کردن حرف حق هستند و برای دفاع از مردم بی گناه فلسطین با وحدت و همدلی انزجار خود را از مستکبرین عالم نشان می دهند.

مرگ بر امریکا و اسرائیل، یعنی حمایت از ملت رنج دیده فلسطین

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز روز قدس را نشان همدلی ملت های مظلوم جهان با مردم عزتمند فلسطین دانست و گفت: ما با شعارهای مرگ بر امریکا و اسرائیل همچنان در حمایت از آرمان های والای انقلاب اسلامی از ملت رنج دیده فلسطین حمایت می کنیم.

به امید آزادی قدس شریف، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما