وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394 ساعت 08:39   |   کد مطلب: 14939
تجمل گرایی  رزق و روزی را از بین ببرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: تجمل گرایی می تواند رزق و روزی را از بین ببرد اضافه کرد: اصناف تنها وظیفه شغلی خود را بر عهده ندارند بلکه با تلاش برای کسب رضای خدا در خدمت به خلق خشنودی خداوند را در هر گام برای خود کسب می کنند.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه دوشنبه در همایش بزرگداشت روز اصناف افزود: دور شدن از آفت هایی مانند تجمل گرایی می تواند مانع از بروز انحرافات اجتماعی در بین افراد شود.

وی اظهار کرد: تلاش برای به دست آورد نان حلال از ارکان مهم دین اسلام به شمار می رود و کسب روزی حلال نشات گرفته از تربیت اسلامی است.

وی با بیان اینکه تجمل گرایی می تواند رزق و روزی را بین ببرد اضافه کرد: اصناف تنها وظیفه شغلی خود را بر عهده ندارند بلکه با تلاش برای کسب رضای خدا در خدمت به خلق خشنودی خداوند را در هر گام برای خود کسب می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در این همایش گفت: مجوز لازم برای ایجاد کارخانه خودروسازی و ایجاد یک سهمیه صنایع پتروشیمی در استان همدان اخذ شده است.

محمد رضا متین افزود: فرصت سرمایه گذاری خوبی در استان رقم خورده و مجوزهایی به نام حضور سرمایه گذاران همدانی در پای کار فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با به ثمر رسیدن پروژه های کلنگ زنی شده تحول بزرگی در حوزه صنعتی استان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید افرادی در استان سرمایه گذاری کنند که تاثیرگذاری آنان پایدار باشد گفت: شرکت شستا در کنار سایر طرحهای در دست اقدام در بخش استخراج دولومیت فعالیت خواهد کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما