وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت 23:07   |   کد مطلب: 14786
مسئول دفتر امام جمعه همدان گفت:تطبیق لحظه به لحظه آرمان ها و اندیشه های امام خمینی (ره) راهنمای انسانها در مسیر زندگی است.

به گزارش نافع، به نقل از شبنم ها، حجت السلام ناصر نقوی افزود:ممکن است بتوان ادعا کرد که متاسفانه در در اثر روزمره گی امور زندگی و کارهای روزانه شاخصه های شخصیت امام خمینی (ره) و ملاک های ایشان و محور حرکت امام را فراموش کرده ایم ولی فرمایشات رهبری بهترین راه بود که گوش زد بشود که این انقلاب از جا شروع شد و به کجا باید برویم.

وی گفت:با توجه به مسائل داخلی و خارجی نگاه به این موقعیت بسیار ضروری است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با آن نگاه ولایتی خودشان این مسائل را مطرح فرمودند واین سرچشمه ای از نگاه ویژه خداوند متعال به رهبری است وبَُعد این فرمایشات نه داخلی بلکه برای رزمنده گان سایر نقاط جهان نیز موثر خواهد بود.

وی درادامه گفت: نیازی که عالم اسلام داشت رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، نقوی در ادامه گفت: ما برای ادامه مسیر باید اصول و مبانی راه را گم نکنیم، روزمرگی سیاست زدگی و مسائل پیش پا افتاده مانع حرکت و کمال انسان می شود لذا باید این مبانی رعایت شود.

مسئول دفتر امام جمعه همدان تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند مسئولان و مردم نباید اجازه دهند انحرافی در اصول و شخیصت و راه امام به وجود آید و برای این منظور تطبیق لحظه به لحظه آرمان ها و اندیشه امام (ره) می توان کمک کننده و راهنمای  تکامل انسان باشد.

وی افزود: برخی سربازان امروز انقلاب اسلامی نظرات خاصی پیدا کرده بودند وبه مسائل آمریکا و سازش با استکبار جهانی و بیداری اسلامی، که فرمایشات معظم له آنها را احیا فرمود.

 وی در ادامه: فرمایشات مقام معظم رهبری در روز سالگرد ارتحال بنیان گزار انقلاب اسلامی نگاه ویژه ای به شخصیت والای امام خمینی (ره) بود.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما