وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 15:10   |   کد مطلب: 14885
	برپایی کانون های بوستان ولایت ویژه دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برپایی کانون های بوستان ولایت ویژه دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، علی کولیوند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال 45 میلیون تومان برای کانون‌های تابستانی بوستان ولایت ‌اعتبار در نظر گرفته شده است که این کلاس‌ها در دو مدرسه شاهد برای پسران و مدرسه نیکان برای دختران برگزار می‌شود.
وی  افزود: این کلاس‌ها شامل نقاشی، کامپیوتر، کلاس‌های قرآنی، داستان‌نویسی، سفال‌گری، مشاوره تحصیلی و خانواده، زبان انگلیسی، خوشنویسی، شعر، خیاطی، سفره ‌آرایی و برنامه‌های اردویی و تفریحی است و دانش‌آموزان، زیر نظر اساتید مجرب در رشته‌های مختلف آموزش‌های لازم را می‌بینند.
کولیوند ادامه داد: هر سال کانون‌های تابستانی بوستان ولایت با هدف غنی‌سازی ‎اوقات فراغت دانش‌آموزان زیرپوشش در رشته‌‌های مختلف بپا می‌‌شود که پارسال 290 نفر از دانش‌‌آموزان در مقاطع مختلف از خدمات و کلاس‌های متنوع این کانون‌ها بهره مند شدند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه پارسال40 میلیون تومان در کانون‌های تابستانی ملایر هزینه شد، یادآور شد: ثبت‌‌‌ نام دانش‌‌آموزان تحت پوشش از 16 خردادماه آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز بیش از 300 دانش‌‌آموز در کانون‌های تابستانی کمیته امداد شرکت کنند.
منبع:زنگ اول
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما