وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 15:32   |   کد مطلب: 14893
	کالای ایرانی سبد کالای نیازمندان نهاوندی را پر می‌کند
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: 500 سبد کالای توزیع‌شده بین نیازمندان نهاوندی در ماه مبارک رمضان به‌وسیله کالاهای ایرانی پر خواهد شد.

به گزارش نافع، علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با شروع ماه مبارک رمضان طرح‌های مختلفی از طرف این نهاد برای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود که توزیع سبد کالا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

وی اظهار کرد: امسال 4 طرح ایتام، طرح محسنین برای غیر ایتام، طرح شفا برای بیماران سرطانی و طرح طاها برای بچه‌های نیازمند با آغاز ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: در راستای تکریم خانواده‌های نیازمند تعداد 500 عدد سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت نامشخص در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی گفت: اقلام این سبد غذایی شمال مرغ، برنج، روغن و ماکارونی و اقلام دیگر است که ارزش ریالی آن‌ها حدود 100 هزار تومان است.

کاویانی اظهار داشت: اقلامی که در این سبد کالایی بین نیازمندان توزیع می‌شود همه از محصولات و تولیدات داخل است چون‌که که ما باید در این زمینه از محصولات داخلی خودمان استفاده کنیم.

وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان نیز طرح همیار مولا در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود که در این طرح، خیرین و نیکوکاران هر شب به نیازمندان افطاری می‌دهند و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مسئولان نهاوند نیز به سرکشی و دیدار با خانواده‌های نیازمند می‌روند.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: در حال حاضر تعداد بیش از 5 هزار خانوار با جمعیتی بالغ‌بر 10 هزار و 500 نفر تحت پوشش کمیته امداد نهاوند قرار دارند.

منبع:سایت گرو

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما