وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 16:48   |   کد مطلب: 15436
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در تویسرکان:
درس ایستادگی در عملیات مرصاد، مذاکرات هسته ای را بر قدرت های جهان تحمیل کرد
درس گرفتن ملت ازایستادگی در عملیات مرصاد، مذاکرات هسته ای را بر قدرت های جهان تحمیل کرد
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: اینکه دشمنان انقلاب اسلامی متوجه شدند نه با جنگ، نه با تحریم می توانند از ایستادگی ایرانیان بکاهند به این علت در مقابل ایرانیان سر فرود آوردند و و این ایران بود که مذاکرات را بر قدرتهای پوشالی جهان تحمیل کرد.

به گزارش نافع به نقل رودآور، «پرویز فتاح» در آیین بزرگداشت روز تویسرکان و گرامیداشت مقام 38 شهید این شهرستان در عملیات غرور آفرین مرصاد، عملیات مرصاد را آخرین برگ زرین دفاع مقدس دانست و گفت: منافقین کوردل  می خواستند با استفاده از اصل غافلگیری نظام را برندازند اما به همت دلامردان و رزمندگان ما چنان ضربه ای خوردند که هم اکنون نیز از آن زخم خورده اند و کینه به دل دارند.

وی با اشاره به ایستادگی  ملت در تمامی عرصه های درمقابل دشمنان نظام، اظهار کرد: این وحدت، ایستادگی ها و انسجام ملت ما است که عزتمندی ایران اسلامی را رقم زده و سبب شد تا مذاکرات بر کشورهای مدعی ابرقدرت جهان تحمیل شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: دشمنان انقلاب اسلامی متوجه شدند نه با جنگ، نه با تحریم می توانند از ایستادگی ایرانیان بکاهند به این علت در مقابل ایرانیان سر فرود آوردند و این ایران بود که مذاکرات را بر قدرت های پوشالی جهان تحمیل کرد چرا که وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت گفته بود ما دیگر با جنگ نظامی و تحریم نمی توانیم جلوی ایران را بگیریم.

فتاح با تأکید بر تداوم مقاومت ملت و دولت ایران در برابر دشمنان، عنوان کرد: درس گرفتن هااز عملیات هایی همچون عملیات غرور آفرین مرصاد نقشه راه مقابله با دشمنانان است و این ایستادگی رمز پیروزی است.
وی با بیان اینکه منافقین با عملیات فروغ جاویدان می خواستند از غرب کشور و از تنکه چهارزبر از سمت غرب کشور به داخل کشور نفوذ کنند و در نهایت با تصرف تهران سبب سوقط نظام شوند، افزود: اما به خداست که همت رزمندگان ولایی ما شکست خوردند.

امروز پنجم مردادماه سالروز عملیاتت غرور آفرین مرصاد است وبا توجه به نقش شهدای تویسرکانی در عملیات مرصاد، روز پنجم مرداد ماه به نام روز تویسرکانی معرفی شده و در این راستا مسئولان شهرستان به دنبال ملی کردن این روز هستند، تویسرکان تنها شهرستان استان همدان است که در یک روز پیکر مطهر 38 شهید را همزمان با یکدیگر تشییع و تدفین کرده است.

همچنین مراسم گرامیداشت روز تویسرکان با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از رزمندگان دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس و چند تن از ائمه جمعه استان همدان و حضور پرشور مردم شهیدپرور تویسرکان برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما