وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 08:16   |   کد مطلب: 14812
در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛
توزیع 350 سبدغذایی بین مددجویان تویسرکانی
	توزیع 350 سبدغذایی بین مددجویان تویسرکانی
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 350 سبدکالا بین خانواده ایتام تویسرکانی با ارزش 60 میلیون تومان توزیع می شود.

به گزارش نافع، «سید سعید حسینی» در گفت  و گو با خبرنگار ما، از اجراي برنامه هاي متنوع اين نهاد در ماه مبارک رمضان سال جاری برای نيازمندان خبر داد و گفت: توزیع سبد کالا و اجراي طرح اکرام ايتام و اطعام نيازمندا از مهمترين اين برنامه ها هستند.

وی با بیان اینکه با کمک خیران تویسرکانی  تعداد 350 سبد کالا به ارزش 60 کیلیون تومان در بین خانواده های ایتام توزیع می شود، اظهار کرد: با توجه به تعداد افراد خانوارها هر سبد ارزشی مابین 180 تا 250 هزار تومان دارد.

 مدیر کميته امداد امام خميني (ره) تویسرکان با اشاره به اینکه برنج، ماکارانی، روغن، چای و خرما برخی از کالاهای موجود این سبدها است، افزود: سعی شده که کالاهای خریداری شده در راستای عمل به منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی از تولیدات و محصولات داخلی باشد.

15 تا 16 هزار نفر از خانواده های مددجویان در رمضان امسال اطعام می شوند

حسینی ابراز کرد: در سال جاری نیز همچون سال های گذشته طرح اطعام نيازمندان برگزار می شود و پیش بینی می شود که 15 تا 16 هزار نفر از مددجویان این نهاد با حفظ عزت و کرامت نفس آنان اطعام شوند.

وی، اکرام ايتام، همیاران مولا و جمع آوري کفاره و فطريه را برخی دیگر از برنامه های اجرایی کمیته امداد تویسرکان در رمضان برشمرد و عنوان کرد: بازدید از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توسط مسئولان شهرستان و ارائه مساعدت‌های لازم در قالب طرح مفتاح‌الجنه نیز در رمضان سال جاری انجام می شود.

 مدیر کميته امداد امام خميني (ره) تویسرکان تصریح کرد: این نهاد با اجرای طرح هایی همچون محسنین، یاسین، کوثر، اکرام، شفا و طاها نیز بستر لازم را برای حضور مشارکت های مردمی و تشویق و ترغیب خیران و حامی یابی برای ایتام در ماه مبارک رمضان فراهم می سازد.

منبع:رودآور

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما