وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:04   |   کد مطلب: 14745
روحانی:دولت ما، به غربی ها اعتماد نکند
امام جمعه کبودراهنگ در تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل، خواستار اعتماد دولت به ملت شد و گفت: دولت ما با اتکا به پشتیبانی ملت ایران به دولت های غربی و به ویژه آمریکا اعتماد نکند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام والمسلمین یوسف روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری نیازمند توجه و تدبر مردم و مسئولین است گفت: رهبر معظم انقلاب بیانات خود را با درایت و بر اساس ارزیابی های دقیق از شرایط کنونی جامعه بیان می کنند و این رهنمودها چراغ راه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شخصیت و راه و اصول امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از ویژگی های امام راحل در عصر حاضر معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و طرد اسلام آمریکایی بود.

روحانی با بیان اینکه مدعیان اسلام در دنیای امروز زیاد شده اند گفت: جریان های تکفیری و تروریستی مانند داعش، با وجود کشتار زنان و کودکان بی دفاع و تجاوز به انسان های بی گناه مدعی اسلامیت در جهان امروز شده است.

وی اسلام موجود در برخی کشورها را اسلام مورد نظر آمریکا و صهیونیسم دانست و گفت: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل هم در کشورهای خود دانشگاه های اسلام شناسی و شیعه شناسی راه اندازی کرده اند و مدعی اسلام شناسی هستند.

روحانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تنها شخصیتی بود که توانست اسلام آمریکایی را در عمل نفی کند اظهار داشت: امروز هدف دولت های غربی از به راه انداختن شیعه لندنی و اسلام داعشی و گسترش تحجر، ضربه زدن به ارزش‌های ناب اسلامی است که نسبت به آن باید هوشیار بود.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به یکی دیگر از فرازهای رهنمود رهبر معظم انقلاب در جمع زائران حرم امام راحل، گفت: امام (ره) پیوسته حامی محرومان بود و قشر مستضعف جامعه را ولی نعمت خود می دانست و در برابر قلدرها با شدت رفتار می کرد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل گفت: امام خمینی (ره) کسی بود که می فرمود اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ی کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.

روحانی تفرقه‌افکنی را از جمله سياست‌های دشمنان ملت های مسلمان دانست و گفت: امام راحل ضمن توجه ویژه بر وحدت ملی، انواع توطئه‌های تفرقه‌افکن دشمنان را از سياست‌های قطعي دشمن می دانست و بر روی وحدت ملي و اتحاد آحاد ملت تکيه کم‌نظير داشت.

وی گفت: یکی دیگر از ویژگی های امام راحل جامه عمل پوشاندن به تئوری ولایت فقیه و حکومت اسلامی بود که از صدر اسلام تاکنون جامه عمل نپوشیده بود و تنها در کتابها و نظریه بزرگان دین مطرح بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما