وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 12:38   |   کد مطلب: 14661
برگزاری جشن های میلاد گل نرگس در تویسرکان/ منتظر واقعی صاحب الزمان(عج) بریده از هرگونه دلبستگی به دنیاست
به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) مردم شهرستان تویسرکان با برپایی جشن های متعدد عشق و ارادت خود را به مهدی موعود نشان دادند.

به گزارش نافع، مردم دارالولایه تویسرکان در شب میلاد امام زمان (عج) در قالب جشن های مردمی و با پخش شربت و شیرینی در سطح شهر به آستان مقدس منجی عالم بشربت ابراز ارادت کردند.

به همین مناسبت ویژه برنامه های متنوعی در شهرستان تویسرکان برپا شد که از جمله این برنامه ها اجرای جشن میلاد نور در جوارحققوق نبی(ع)، میدان جانبازان، امام زاده عبدالله سرکان و دیگر امام زاده های شهرستان بود که با حضور گسترده عاشقان امامت و ولایت همراه شد.

مردم از روزهای قبل در شهرستان تویسرکان با آذین بندی درب منازل، مغازه ها و معابر به استقبال نیمه شعبال رفتند و این شور و نشاط در شب میلاد امام زمان (عج) به اوج رسید و شور و شعف دیگری را بر این دیار حاکم کرد.

ویژه برنامه های نیمه شعبان منحصر به شهر تویسرکان نبود و در سایر بخش ها و روستاها نیز توسط عاشقان و ارادتمندان به ائمه اطهار (ع) جشن های با شکوهی برپا شد.

منتظر واقعی صاحب الزمان(عج) بریده از هرگونه دلبستگی به دنیاست

«حجت‌الاسلام علی کاروند»  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان به مناسبت نیمه شعبان، گفت: ولادت امام زمان(عج) بزرگترین عید ما شیعیان است.

وی اظهار کرد: ماه شعبان از ماه های پرفضیلت و پر برکت است که باید مردم لحظه به لحظه آن را قدر بدانند و از آن استفاده کنند ماه شعبان ماه بخشش و رستگاری است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: منتظر واقعی امام زمان(عج) کسی است که از نظر عملى، فکرى و اعتقادى نیز انتظار و آمادگى خود را نشان دهد تنها با لقلقه زبان و ادعاى چشم به راه بودن، نمی توان خود را منتظر واقعى دانست.

حجت‌الاسلام کاروند تصریح کرد: منتظران واقعى وضعیت فکرى روحى و عملى خود را به گونه‏اى سامان مى‏ بخشند که سنخیت کاملى با امام زمان(عج) داشته باشد، آراستن درون با فضایل انسانى و چنگ زدن به مکارم اخلاقى است.

  وی عنوان کرد: یک منتظر واقعی اهل گناه و دلبستگی به دنیا نیست زیرا که چنین کسی نمی تواند از وابستگی ها و دلبستگی ها و آلودگی ها دست بردارد و آماده به خدمت در جهت اهداف مقدس امام زمان(عج) باشد.

مسابقه فرهنگی مذهبی "امید فردا" ویژه نیمه شعبان در تویسرکان برگزار شد

«اصغر الوندی» مسئول هیئت منتظران مهدی تویسرکان در گفت و گویی از برگزاری مسابقه فرهنگی مذهبی "امید فردا" به مناسبت نیمه شعبان در بین عموم جوانان و نوجوانان تویسرکانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در شب و روز نیمه شعبان دو هزار کتاب از غیبت تا ظهور در شب و روز نیمه شعبان توزیع شده و می شود.

وی افزود: آزمون این مسابقه به شکل حضوری ۱۶ خرداد ۹۴ در مسجد جامع سرابی می شود و پیش بینی می‌شود دو هزار نفر از دوستداران امام عصر(عج) در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما