وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 18:12   |   کد مطلب: 14667
ظهور مهدی موعود(عج)، گشایشی برای تمام جهانیان است
امام جمعه تویسرکان، مهمترین و بالاترین خواسته شیعیان را رضایت و ظهور مهدی موعود(عج) عنوان کرد و گفت: چرا که شیعه خوب می داند ظهور آن عزیز راه نجات و و گشایشی برای جهانیان است.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» به مناسبت نیمه شعبان درمراسم جشن یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) در جمع اقشار مختلف مردم تویسرکان، فراگیر شدن محبت، مهر، دوستی و وسعت دید در جامعه را سبب ساز نزول رحمت و برکت الهی و فاصله گرفتن از مشکلات دانست و گفت: جامعه ای که در ذیل سایه و توجه عنایات امام عصر(عج) باشد و حول محور حق در مسیر همدلی گام بردارد، به سعادت و پیروزی حقیقی می رسد.

وی به روایتی از کاظم(ع) اشاره و اظهار کرد: هر کس یک اصل دینی را به خاطر خدا حفظ و دشمنان اسلام را به واسطه آن خشمگین کند دعاهایش مورد اجابت قرار می گیرند.

امام جمعه تویسرکان مهمترین و بالاترین خواسته شیعیان را رضایت و ظهور مهدی موعود(عج) عنوان کرد و افزود: چرا که شیعه خوب می داند ظهور آن عزیز راه نجات و و گشایشی برای جهانیان است.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه بر اساس روایات دینی نمی توان برای ظهور امام زمان(عج)، زمان مشخصی را تعیین کرد، گفت:ربا این حال امروزه شاهد  نشانه های بسیاری از ظهور ایشان در کشورهایی از جمله یمن، سوریه و عراق و هستیم.

به گزارش رودآور، اجرای سرود و تئاتر، پخش نماهنگ و شعرخوانی بخشی دیگر از برنامه های این جشن باشکوه بود.

همچنین در این مراسم به قید قرعه  به حاضران کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد مقدس حاضرین اعاطاء شد.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما