وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 16:59   |   کد مطلب: 14662
اسلام ناب محمدی (ص) در هر شرایطی در افکار ملت‌ها و جوامع نفوذ می‌کند
امام جمعه موقت شهر قهاوند گفت: فکر اسلام ناب محمدی (ص) در هر شرایطی در بین ملت‌ها و جوامع نفوذ می‌کند و کسی هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام رضا کرملو در جشن میلاد امام زمان (عج)در شهر قهاوند گفت: هنگامی که حق و باطل به هم نزدیک می‌شوند نمی‌توان آن‌ها را به درستی تشخیص داد در این حالت است که فتنه رخ می‌دهد.

امام جمعه موقت شهر قهاوند افزود: خیلی اشتباه است که با یک اتفاق کوچکی آن را با مهدویت تطبیق می‌دهند. اگر زیاد از این اتفاق‌ها افتد مردم به این مسئله بدبین می‌شوند.

وی گفت: این که هر علامتی را از علائم ظهور می‌دانند هم غلط است؛ بله کاش که زودتر حضرت تشریف بیاورند قرار نیست که هر اتفاقی می افتد از علایم ظهور دانست و با یک معجزه حضرت ظهور کنند خیر تمام مردم هنگامی که به گونه‌ای آمادگی خود را کسب کنند و تربیت شوند زمان ظهور حضرت فرامی‌رسد.

وی بیان کرد: مردم کوفه حضرت علی را قبول نکردند"در زمان ظهور  ولی ما هم خیلی دستورها می‌فرماید ولی کسی به او گوش نمی‌کند در جامعه‌ای که همه به هم ظلم می‌کنند و دلشان برای مظلومان نمی‌سوزد جامعه‌ نیست، که زمینه‌ی ظهور را داشته باشد.

وی در خصوص ظهور امام زمان (عج)گفت: باید تمام شرایط فراهم شود یک عده از سربازان حضرت اکنون هم هستند ولی این مقدار کافی نیست. 

حجت الاسلام کرملو در ادامه افزود: انقلاب اسلامی نشان داده است برای جهانی کردن خود نیاز به کشور گشایی و امثال این کارها ندارد.

کرملو در پایان گفت: فکر اسلام ناب محمدی (ص) در هر شرایطی در بین ملت‌ها و جوامع نفوذ می‌کند و کسی هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. بنده می‌خواهم این را مورد تاکید قرار دهم، کسانی که در صحنه انقلاب مردود می‌شوند، در انقلاب حضرت حجت ارواحنا فداه جایی ندارند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما