وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 11:12   |   کد مطلب: 14505
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه یکی از دلایل بالا رفتن آمار طلاق در جامعه عدم مراجعه زوج های جوان به واحدهای مشاوره است گفت : با هماهنگی بعمل آمده با چند مرکز مشـاوره درشهــر همدان، کارت طلایی مشاوره در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش نافع، اسداله ربانی مهر افزود : هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی در مورد اهمیت و نقش مشاوره در جامعه است چون متاسفانه در حال حاضر فرهنگ کمک گرفتن از مشاوره های خانواده بسیار کمرنگ است و یکی از دلایل بالا رفتن آمار طلاق در جامعه عدم مراجعه زوج های جوان به واحدهای مشاوره است .
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: در این طرح که برای اولین بار برگزار می شود با همکاری مراکز مشاوره سینا ، آرامش ، پندار نیک ، طلوع ، مهرآور و کلینیک فارابی تفاهم کرده ایم که مراجعین با در دست داشتن این کارت به صورت رایگان و یا تخفیف ۵۰ درصد از امکانات این مراکز استفاده کنند.
ربانی مهر گفت : از هفتم خرداد ماه سال جاری با آغاز هفته جوان توزیع کارت های طلایی مشاوره شروع می شود و شهروندان در ایستگاههای فرهنگی هفته جوان می توانند کارت ها را دریافت نمایند .
در حال حاضر مراکز مشاوره بر اساس تعرفه نظام روان شناسی از ۲۰ هزار تا ۵۰ هزار تومان برای هر مشاوره دریافت می کنند .
منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما