وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 تير 1394 ساعت 12:29   |   کد مطلب: 15072
رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان خبر داد:
برگزاری نخستین همایش گلریزان ازدواج در همدان
	برگزاری نخستین همایش گلریزان ازدواج در همدان
رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان از برگزاری جشن گلریزان ازدواج در ماه مبارک رمضان در زورخانه علی میرزای همدانی خبر داد.

به گزارش نافع، هادی سبزواری در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش با بیان این مطلب افزود: تشکیل این مجمع علاوه بر ایجاد هماهنگی و همفکری بیشتر میان سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه فعال در تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان، ایده ها و اندیشه های جدید در حوزه ازدواج جوانان را نیز عملیاتی خواهد کرد.

 

وی با اشاره به کمک‌های برخی خیرین استان در راستای تسهیل امر ازدواج بین جوانان بیان کرد: تاکنون 20 خیر همدانی برای حضور در این مجمع شناسایی شده اند و برای گسترش کار و جذب خیرین بیشتر باید روی تبلیغات و اطلاع رسانی به همه آحاد مردم کار شود.

 

سبزواری اظهار کرد: در نخستین اقدام این مجمع جشن گلریزان ازدواج در 20 تیرماه همزمان با بیست و چهارمین روز ماه مبارک رمضان در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار می شود.

 

رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان افزود: این گلریزان با همکاری اتاق اصناف و انجمن خیرین ازدواج در راستای کمک به ازدواج جوانان نیازمند برگزار می‌شود و با رایزنی صورت گرفته مراسم به صورت زنده از شبکه همدان پخش خواهد شد.

 

وی هدف از برگزاری این همایش را حمایت از ازدواج زوج های جوان نیازمند دانست و افزود: پول‌های جمع‌آوری شده در گلریزان در راستای کمک به نوعروسان نیازمند صرف خواهد شد.

گفتنی است:  هدف از تشکیل مجمع خیران ازدواج استان همدان  کمک به تسهیل در امور ازدواج جوانان و هماهنگ کردن فعالیت خیریه های استان بمنظور هم افزایی برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان است.

 

انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما