وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 فروردين 1394 ساعت 11:17   |   کد مطلب: 13677
مدیر عامل ستاد دیه همدان گفت: 11 نفر زندانیان آزاد شده زن و مابقی مرد هستند گفت: در ارتباط با شرکت های بیمه حدود 33 میلیارد ریال دریافت شد که از این محل زمینه آزاد چهار مددجو فراهم شد.

به گزارش نافع، یدالله روحانی منش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: 98 نفر از محکومان دیه ناشی از سوانح و 167 نفر محکومان مالی و مهریه با بدهی حدود 200 میلیارد ریال سال گذشته آزاد شدند.

وی بیان کرد: با ارسال پرونده های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت های بدنی و گرفتن مبلغ حدود 36 میلیارد ریال، 32 نفر از مددجویان از این طریق آزاد شدند.

وی اضافه کرد: با دعوت از شاکیان پرونده در یکسال گذشته عوامل این ستاد موفق به گرفتن گذشت از آنها به مبلغ 57 میلیارد و 166 میلیون ریال در شورای حل اختلاف شعبه 116 ویژه ستاد دیه شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: 122 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان با پرداخت مبلغ 22 میلیارد و 896 میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده اند.

وی یادآوری کرد: برای آزادی 96 نفر از زندانیان نیز 34 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از طریق بانک های ملت، رفاه، تجارت و صادرات در سال 93 پرداخت شده است.

همکاری عوامل قضایی، بانک ها و کمک خیرین نیک اندیش باعث شادی کودکان و خانوادهایی شدند که توان و امیدی به بازگشت پدر یا همسر خود که زندانی بودند نداشتند و با این نیت های خداپسندانه توانستند گلواژه لبخند را بر صورت این قبیل مددجویان بازگردانند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما