وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 تير 1394 ساعت 19:54   |   کد مطلب: 15276
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان خبر داد
فراخوان دریافت دلنوشته با عنوان طلاق
فراخوان دریافت دلنوشته با عنوان طلاق
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از برگزاری فراخوان دریافت دلنوشته با عنوان عبرت آموزی، آموزش و موضوعیت طلاق خبر داد و گفت: طلاق بستر ساز بسیاری از جرایم و معظلات دیگر در جامعه است که باید به آن توجه ویژه شود.

به گزارش نافع،  سعید گلستانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با عنایت به اینکه پدیده طلاق از آسیب‌های مهم اجتماعی و بستر ساز بسیاری از جرایم و معضلات دیگر است لذا با در نظر گرفتن آمار قابل توجه طلاق که عمدتا نشأت گرفته از عوامل فرهنگی و عدم بلوغ اجتماعی است.
وی بیان داشت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم ضمن توجه به کثرت پرونده‌های مطروحه در محاکم عوامل 20 گانه‌ای که بیشترین نقش را در از هم گسیختگی نهاد مقدس خانواده ایفا می‌کند احصا نموده و در این راستا مقالات و دلتوشته‌ها و خاطرات افرادی که در این زمینه و در جهت پیشگیری از وقوع آسیب مزبور اطلاعاتی دارند را گردآوری و چاپ کند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تصریح کرد: از علاقمندان به کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص طلاق دعوت می شود آثار و دلنوشته‌های خود را حداکثر تا پایان مرداد ماه سال جاری به نشانی همدان، بلوار شهید رجایی مجتمع قضایی آیت الله آخوند طبقه سوم دبیرخانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: محور‌های فراخوان با موضوعات ازدواج در سنین پایین، تقابل سنت با مدرنیته، عدم تفاهم شناختی و عقیدتی، ازدواج اجباری، عدم بلوغ اجتماعی، مقایسه زندگی با یکدیگر، عامل اقتصادی، اعتیاد، زرق و برق زندگی، بی نظمی و عدم مسئولیت، بی توجهی نسبت به امور منزل، عدم فرزندآوری، مشکلات جنسی، عدم همکاری در امور منزل و نقش برابری جنسیت، خودپسندی، آزادی روابط جنسی، یکنوختی در زندگی، دخالت دیگران است.
گلستانی عنوان کرد: آثار حداکثر در سه برگ کاغذ A4 و به صوورت تایپ شده و مشخصات کانل ارسال کننده شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، نشانی دقیق پستی و شماره تلفن تماس باشد.
وی در پایان سخنانش گفت: آثار برگزیده در قالب یک جلد کتاب و در صورت تمایل با نام صاحب اثر به چاپ خواهد رسید تا بتوانیم با این آثار فرهنگی گامی بلند در راستای حفظ کیان خانواده در جامعه اسلامی برداریم.

منبع:فارس
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما