وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 ساعت 21:15   |   کد مطلب: 14303
امام جمعه شهرقهاوند گفت: به برکت نظام ولایی و اسلامی ملت ایران تنها ملتی است که به ندای یا للمسلمین ملت مظلوم یمن پاسخ می دهد .

به گزارش نافع،به نقل از جهاد پرس ، حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه شهر قهاوند گفت: رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن مقاله ای را در نیویورک تایمز به چاپ رسانده و مسئولیت تمام یمن را به گردن ایران و حوثی ها انداخته است در حالیکه علت قیام مردم یمن این است که سالها از ناکارآمدی سازمانها و سیستم از مدارس تا بیمارستان ها و وزارت خانه ها رنج میبرند.

وی گفت : نیمی از جمعیت بی سواد و 60% جمعیت یمن را جوانان زیر 25 سال تشکیل می دهند که دغدغه اصلی آنها آموزش و شغل است .

امام جمعه شهر قهاوند افزود: ثمره سر سپردگیحکام یمن به عربستان اینست که 3 دهه به عنوان فقیرترین کشور خاورمیانه شناخته شده است .

وی بیان کرد: تجاوز گسترده عربستان به یمن بدتر از حملات رژیم صهیونیستی به غزه بود و عربستان که خود را خادم حرمین شریفین معرفی می کرد خلاف همه قوانین و قواعد بین المللی و اخلاقی دست به کشتار مردم مسلمان و بی پناه کشور دیگری زد .

محققی گفت: عربستان برادری و سر سپردگی خود را برای رژیم سفاک و غاصب اسرائیل ثابت و روی بدترین دشمنان اسلام و پیامبر را با جنایاتش سفید نمود.

وی اظهار کرد: امروز عربستان و اسرائیل دو روی یک سکه اند در خدمت اتاق فکر و مطامع شیطانی استکبار جهانی .

وی گفت: به برکت نظام ولایی و اسلامی ملت ایران تنها ملتی است که به ندای یا للمسلمین ملت مظلوم یمن پاسخ می دهد .

حجت الاسلام حسین محققی افزود: امروز ملت ها مسلمان منطقه ثمره زندگی در سایه اسلام آمریکایی را تجربه و ننگ سکوت در برابر این جنایات عظیم را در کارنامه خود به تاریخ می سپارند.

وی اظهار کرد:امروز حقوق بشر دنیا یکبار دیگر در عرصه یمن رسوا می شود و مدعیان دروغینش رسواتر ،امروز حقوق بشر مدرنیته تجاوز عربستان را به جرم نپذیرفتن رئیس جمهور دلخواه آل سعود و غرب مشروع حمایت اعراب خائن غرب ظالم شروع می شود.

وی بیان کرد: و جای تاسف اینجاست که عده ای می خواهند در دنیای امروز با خوشبینی دشمنی ها را با سوء تفاهم قلمداد نموده و با سیاست با دشمنان مدارا و به احقاق حقوق ملت ایران بپردازند.

وی افزود: و تاسف بالاتر اینکه هشدارهای مکرر مقام ولایت نشان از اهمال نسبت به معنویات معظم له دارد : نمونه اش وقتی حضرت آقا فرمودند : من به مذاکرات در سایه و شبح تهدید راضی نیستم و نباید هیبت و ابهت ملت ایرا تضعیف شود .

وی با اشاره به پیام جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تیم مذاکره کننده گفت : سردار سلامی فرمودند که اگر آمریکا با تحقیر صحبت کرد میز مذاکره را ترک و میدان را به سپاه بسپارید تا با زبان خودشان با آنها صحبت بکنیم .

امام جمعه شهر قهاوند با اشاره به رشادت های سرداران سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: سردارانی که نشان داده اند پیچ و خم زندگی و گذر زمان آنان را از آرمان های امام و شهدا جدا نکرده اند فرزندان امام راحلی که هنوز رسالتشان صدور انقلاب و نشاندن بذر امید در دل ملتهای منطقه است .

وی افزود: سردارانی که امروز مظلومانه مورد هجوم ناجوانمردانه کسانی قرارگرفته اند که از هر فرصتی برای بروز کینه های درونی خود استفاده می کنند. 

وی بیان کرد: امروز سردارانی چون صفوی این مالکان بخ حق لشکر علی زمان را متهم می کنند که خود متهم اصلی همه فتنه ها و ظلم ها بر علیه نظام و ولایتند. 

وی درپایان گفت:اگر امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود سالهای بعد از انقلاب و دهه های گذشته ثابت نمود که این جمله حضرت امام برای همه دورانهای انقلاب اسلامی و یپاه برای همه زمانها مایه دلگرمی و افتخار و اقتدار امام و امت و نظام اسلامی است.

دیدگاه شما