وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 09:29   |   کد مطلب: 16922
فرمانده سپاه قهاوند از تشييع پیکر مطهر چهار شهید گمنام در این شهر خبر داد.

به گزارش نافع، حسن مرادی با اشاره به اینکه این مراسم چهارشنبه 6 آبان ماه برگزار می شود، اظهار داشت: به همت دو اکیپ این چهار شهید در 16 روستای این شهر با حضور پرشور و باشکوه مردم تشییع می شود.
وی افزود: مراسم استقبال از دو نفر از این شهدای گرانقدر همزمان با نماز مغرب و عشا در روستای عبدالرحیم با برپایی یادواره شهدا برگزار می شود.
مرادی ادامه داد: در این مراسم سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سخنرانی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: همچنین همزمان با این مراسم در روستای دشته این شهر مراسم زیارت عاشورا با حضور دو نفر از شهدای دیگر قرائت می شود که در این مراسم نیز حجت الاسلام کرملو یکی از مبلغان استان سخنرانی می کند.
مرادی یادآور شد: همچنین در ادامه این برنامه ها مراسم وداع با شهدا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر قهاوند برگزار می شود که در این مراسم سردار صدیق حضور خواهد داشت.
فرمانده سپاه قهاوند ابراز داشت: صبح روز پنجشنبه هفتم آبان نیز مراسم زیارت عاشورا با حضور 4 شهید گمنام در مقر یادمان شهدای قهاوند برگزار و در ادامه پیکر این شهدا به همراه دو اکیپ در 16 روستای این شهر با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع خواهد شد.
مرادی ادامه داد: به منظور هماهنگی‌های لازم ستاد استقبال از شهدای گمنام در این شهر تشکیل شده و کمیته‌های مختلفی با حضور مسئولان و مردم سازماندهی شده تا به شایستگی مراسم این روز را برنامه‌ریزی کنند.
این مسئول ضمن درخواست از مردم برای مشارکت و حضور در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام افزود: پس از اجرای مراسم تشییع شهیدان، پیکر پاک این کبوتران خونین بال به شهرستان کبودراهنگ تحویل داده خواهد شد.
مرادی خاطرنشان کرد: مردم این شهر در انتظار میزبانی از شهدای گمنام لحظه شماری می‌کنند و به یاری خداوند متعال تشییع بی‌نظیر مردم در طول تاریخ به ثبت خواهد رسید.
وی اظهار داشت: شهدای عزیز حق بزرگی بر گردن ما دارند و همه باید در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا تلاش کنیم.
مرادی افزود: این فیض عظمی نصیب عاشقان و دلباختگان شهدا خواهد شد و باید بهره کافی را از آن ببریم.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما