وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:12   |   کد مطلب: 13463
خطیب نماز جمعه شهر قهاوند گفت: مهمترین هدف والای شهدا جهاد در راه خدا و حفظ ارزشهای دینی و اسلامی بود و تنها رهروی راه شهدا این است که باید شهدا را قطب نمای حرکت زندگیمان قرار دهیم

به گزارش نافع،به نقل از جهاد پرس ، حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعهاین هفته شهر قهاوند گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند شهدا از آنچنان جایگاه و شخصیتی برخوردارند که اگر در مسیرآنها انبیا نشسته باشند به احترام جایگاه انان برمیخیزند.

امام جمعه شهر قهاوند افزود:روایت داریم به ارواح مومنین و مومنات در عالم برزخ گفته می شود دوست دارید به دنیا برگردید می کوید نه اینجا وضعمان بهتر است یک گروه می گویند ما دوست داریم برگردیم به دنیا آنها چه کسانی هستند؟شهدا هستند که می گویند ما می خواهیم برگردیم به دنیا یکباردیگر جان خود را فدای اسلام کنیم و لذت شهادت را دوباره بچشیم .

وی  گفت: امام راحل و عزیز با آن عظمت جایگاه و رفعت مقام آرزو می کردند خداوند او را شهدا محشور نمایند.

خطیب نماز جمعه شهر قهاوند گفت: مهمترین هدف والای شهدا جهاد در راه خدا و حفظ ارزشهای دینی و اسلامی بود و تنها رهروی راه شهدا این است که باید شهدا را قطب نمای حرکت زندگیمان قرار دهیم و بدانیم که امروز به شهدا اجازه داده شود و سراز قبر بردارند و تنها یک جمله بگویند به طور قطع و یقین خواهند گفت که ولایت را تنها نگذارید .

امام جمعه شهر قهاوند بیان کرد: تشکر می کنیم از اعضای مجلس محترم خبرگان که علیرغم اینکه از چند ماه قبل جریان سیاسی در روزنامه ها القا میکردند که انتخابات خبرگان همانند سایر انتخابات یک تقابل سیاسی و حزبی است و بسیار هماهنگ و هدفمند در این زمینه حرکت می کردند .

حجت الاسلام حسین محققی گفت: اعضای مجلس خبرگان نشان دادند که ردپای بازیهای جناحی و سیاسی و دنیای راهی در آن ندارد و تکلیف الهی خود را انجام دادند و شخصیتی را به ریاست مجلس خبرگان انتخاب نمودند که به فرمایش حضرت اقا بسیار جالب و به جا و مناسب بود .

دیدگاه شما