وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 18:16   |   کد مطلب: 13331
امام جمعه شهر قهاوند گفت: الگوی اقتصادمقاومتی که به عنوان یک راهبردکوبنده دربرابرتهاجم تحریمی دشمن درسال گذشته ازطرف مقام معظم رهبری به دولت ومردم اعلام شد.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس ، حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قهاوند گفت: حضرت زهرا (س) شخصیتی بود که پیامبر اکرم (ص) در مورد وی فرمود او پاره تن من و قلب من و روح من در بدن من است و کسی که او را بیازارد مرا آزرده و کسی که مرا بیازارد خدا را آزرده است.

امام جمعه قهاوند افزود: بزرگترین فضیلت برای حضرت زهرا(س)به فرمایش امام راحل آمدن جبرئیل به محضرایشان بوددرحالی که جبرئیل جزبرپیامبران خاص وبرگزیده ونبی مکرم اسلام برکسی حتی ائمه (ع)نازل نمی شود.

وی گفت حضرت امام ره می فرماید: شیعیان ما از بهترین افراد اهل بهشت‌اند و همه دوستانِ دوستان ما و دشمنانِ دشمنان ما همه در بهشت خواهند بود آری کسی که با قلب و زبان تسلیم ما اهل بیت شده اما از عوامل ما سرپیچی کند از شیعیان واقعی ما نخواهد بود.

محققی بیان کرد: عمق محبت وعواطف حضرت به پیروان اهل بیت رادردعای ایشان درحق شیعیان مشاهده می کنیم که می فرماید: الهی به حق پیامبرانی که آنها را برگزیدی و به گریه‌های حسن و حسین در فراق من از تو می‌خواهم گناهکاران شیعیان من و شیعیان فرزندان من را ببخشایی.

وی افزود: الگوی اقتصادمقاومتی که به عنوان یک راهبردکوبنده دربرابرتهاجم تحریمی دشمن درسال گذشته ازطرف مقام معظم رهبری به دولت ومردم اعلام شد یک سلسله ازمؤلفه هایش مربوط به مامردم بودوبه عنوان وظایف مردم دراجرای اقتصادمقاومتی مردم بایستی انجام می دادند

امام جمعه شهر قهاوند گفت: اجتناب ازاسراف ،اجتناب ازهزینه های زیادی ومخارج اضافی درزندگی وخریدوحمایت ازتولیدداخل ازوظایف مردم بود

وی بیان کرد: مردم خصوصا متدینین وعلاقه مندان به ولایت که سخن حضرت آقارابه عنوان یک حجت شرعی قبول دارندعدم خریدومصرف کالاهای خارجی وبرندهای خارجی درحالی که آن کالادرداخل تولیدمی شودرابه عنوان تکلیف شرعی بدانند

خطیب نماز جمعه قهاوند گفت: مصرف کالاهای خارجی تولیدرادچارمشکل وکارخانه هارایکی پس ازدیگری به تعطیلی می کشاندوموجب بیکاری کارگران وجوانان ما می شود

وی افزود: درطول یک سال گذشته استفاده ازتولیدداخل درعرصه زندگی ماچه قدرموردتوجه قرارگرفته است خودمان راارزیابی نماییم.

ویادامه ادامه داد :مخصوصا درایام عیدمی توانیم باکم کردن هزینه های اضافی ازقبیل جابجا کردن پرده و دکور و مبلمان منزل وعوض کردن فرش‌ها،هم عرق ملی خودرانسبت به میهن اسلامی نشان دهیم وهم به فرمان رهبروولی امرمان به عنوان حجت ازطرف امام زمان(عج) عمل نماییم.

وی در پایان گفت: ملت بزرگواروولایتمدارنشان خواهنددادکه همچون همه عرصه هادراقتصادمقاومتی نیزپیشگام بوده ولبیک خودرابه فرمان رهبرباعمل نشان خواهندداد.

 

دیدگاه شما