وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 ساعت 22:32   |   کد مطلب: 14309
فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: اگر الگوی اسلام و ایران فراگیر شود سفره استکبار جمع می‌شود و همه علیه این وضعیت دست به یکی شدند.

به گزارش نافع،به نقل از جهاد پرس ، سرهنگ پاسدار محمد رضا غلامی پاک در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گردان بیت المقدس قهاوند  با بیان اینکه دشمن اصلی ما استکبار از همین رزمایش ها و حضور منسجم می ترسد، گفت: آمریکا خونخوار از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی هر دشمنی را که می توانست علیه ملت ایستاده ما انجام داد اما راه به جایی نبرد.

وی افزود: دلیل اصلی اینکه آمریکا و دشمنان ما نتوانسته اند از دشمنی ها خود نتیجه ای بگیرند، عنایت خداوند به ملت ایران است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با اشاره به آیه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم»گفت: خداوند قول داده است که اگر دینش را یاری کنیم، او نیز ما را یاری خواهد کرد.

وی اظهار کرد:مردم یمن در جنگ‌تان با سعودی در حقیقت با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می جنگید.

وی در ادانه با بیان اینکه اعمال ننگین و جنایات آل سعود را باید محکوم کنیم، تصریح کرد: امروز بدترین جنایات با کمک اسرائیل و آمریکا و مدعیان دموکراسی، توسط حکام مست سعودی در یمن که در واقع خائن الحرمین شریفین است در حال انجام است و باید همه این جنایات را محکوم کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه شوکت نظام اسلامی وابسته به ولایت فقیه بوده و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری باید همیشه مدنظر باشد، عنوان کرد: آمریکا غلط می‌کند ایران اسلامی را تهدید کند، مذاکره زیر شبح تهدید هیچ فایده‌ای ندارد و این عزت و عظمت امروز جمهوری اسلامی به خاطر دین و معنویت است.

وی همچنین در ادامه سخنانش از آل سعود با تعابیری همچون ام‌الفساد و دشنه فرورفته بر قلب جهان اسلام یاد کرد و خطاب به مردم مظلوم یمن، گفت: چشم‌ها و دل‌های ما پشت سر شما بوده و یقین داریم که تا فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: اگر الگوی اسلام و ایران فراگیر شود سفره استکبار جمع می‌شود و همه علیه این وضعیت دست به یکی شدند.

ی ادامه داد: سنگ بنای انقلاب ما از همان روز اول با درایت حکیمانه امام خمینی(ره) بر مبنای اسلام گذاشته شد و امروز ایران به عنوان پایگاه جهان اسلام شناخته می شود.

وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه در مقابل انقلابی که برخواسته از متن مردم و دارای اهداف مقدسی است سکوت نخواهد کرد افزود: از پیش بینی های حضرت امام (ره) در مقابل نقشه های شوم دشمنان تشکیل بسیج مستضعفین بوده است.

غلامی گفت: تشکیل بسیج بعنوان یکی از محوری ترین فرامین انقلاب اسلامی تلقی می شود،چرا که در نقشه راه آن، رساندن تمام آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به مقصد نهایی ترسیم شده است.

وی بیمه نمودن انقلاب از حوادث و آسیبهای احتمالی، پرده برداشتن از چهره واقعی دشمنان و تکثیر نیروهای مدافع انقلاب را از جمله اهداف پی ریزی بسیج 20 میلیونی دانست و گفت: تشکیل بسیج بیست میلیونی یعنی پشت پازدن به همه تئوریهای نظریه پردازان صهیونیست و امپریالیست که از محافل آکادمیک برخواسته است.

این مسئول با بیان اینکه تفکر بسیجی مجموعه ای از فرهنگ، تعهد، باور و پایبندی به اخلاق است تاکید کرد: آنچه که مهم است تفکر بسیجی است، چراکه تفکر بسیجی سرشار از واژه های مقدسی است که به صحنه درآوردن هریک از آنها جامعه را به سوی تکامل و سعادت سوق می دهد.

دیدگاه شما