وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 13:26   |   کد مطلب: 13370
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم فوتسال وحدت ملایر با کسب مقام قهرمانی مسابقات جوانان استان به مسابقات باشگاه‌های کشور راه یافت.

به گزارش نافع،مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به راهیابی تیم وحدت ملایر به مسابقات قهرمانی فوتسال استان اظهار کرد:  مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان استان با شرکت دو تیم از همدان ، تیم وحدت ملایر ،خانه جوان ملایر ، سروش ملایر ، رزن ، فامنین و بهار برگزار شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال قهرمانی جوانان استان از تاریخ یکم اسفند ماه به میزبانی ملایر آغاز و تا مرحله نیمه نهایی مسابقات به میزبانی ملایر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مرحله نیمه نهایی و نهایی  این مسابقات به میزبانی شهر همدان و ورزشگاه انقلاب برگزار شد.

وی گفت:با برگزاری بازی‌های نیمه نهایی تیم وحدت ملایر و تیم فامنین به بازی نهایی این دوره از رقابت‌ها تیم وحدت با نتیجه 5 بر صفر تیم فامنین را شکست داد و موفق به کسب عنوان قهرمانی فوتسال جوانان استان همدان شد.

رضایی افزود: تیم وحدت ملایر در این دوره از رقابت‌ها بازی‌های درخشانی انجام داد و حریفان تیم وحدت نتوانستند به تیم وحدت گلی بزنند و وحدت بدون گل خورده به مقام قهرمانی استان دست یافت.

وی گفت: حجت الاسلام ایوب احسانی مربیگری  تیم وحدت ملایر را بر عهده دارد و این تیم برای چهارمین سال پیاپی راهی مسابقات کشوری می‌شود.

 انتهای پیام/گ

دیدگاه شما