وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393 ساعت 11:01   |   کد مطلب: 11610
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به نهاوند سفر می کند
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی فردا به نهاوند سفر می کند.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همایش وحدت حوزه و دانشگاه، فردا  26 آذر جاری با حضور روحانیون و دانشگاهیان در سالن ارشاد اسلامی نهاوند برگزار می‌شود و محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز سخنران اصلی این مراسم است.

وی افزود: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم پیرامون راهکارهای تحقق وحدت حوزه دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: در این همایش علاوه بر حوزه های علمیه برادران و خواهران ۵ دانشگاه نهاوند با اداره تبلیغات اسلامی همکاری خواهند داشت.

حجت الاسلام گروسی ادامه داد: هفته وحدت حوزه و دانشگاه نگاه به تفکر و مسیر پیشروی این دو حوزه است و بیشترین وحدت زمانی حاصل می‌شود که این دو حوزه در کنار هم در راه پیشبرد اهداف الهی نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند و طی مسیر کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش می‌کنند این وحدت را در هم شکنند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند که باید در این زمینه بسیار هوشیار بود.

گفتنی است 27 آذر در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت روز شهادت آیت‌الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

گفتگو از فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما