وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 13:44   |   کد مطلب: 14614
رئیس حوزه علمیه استان همدان در گفتگو با نافع:
عبور از موانع دشوار جامعه با عمل به وصیت‌نامه امام(ره) ممکن می‌شود
امام
رئیس حوزه علمیه استان همدان گفت: عبور از موانع دشوار و مسیرهای ناهموار پیش روی جامعه با عمل به وصیت‌نامه امام راحل(ره) ممکن می‌شود.

به گزارش نافع، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به صفات و ویژگی‌های برجسته حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) فرزانه ای بزرگ و رهبر حکیمی بود که نه در شعار بلکه در عمل معرف و احیاگر اسلام ناب محمدی و ارزش‌های برخواسته از مکتب حسینی بود.

وی وصیت نامه الهی امام(ره) را برای جامعه مسلمانان و سایر جوامع، آیینه اسلام ناب محمدی عنوان کرد و افزود: امام در وصیت نامه خود به طور ویژه به مسلمانان جهان وصیت می‌کند که به سوی دولت جهانی اسلام و یک امت شدن پیش بروند و در کل به مستضعفان جهان هم توصیه می‌کند علیه مستکبرین که بر آنها مسلط شده‌اند، قیام کنند و از آنها نهراسند.

موسوی اصفهانی با تأکید بر تبیین زوایای مختلف وصیت نامه امام خمینی(ره) در جامعه، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و هنرمندانه ابعاد زندگی و شخصیت حضرت امام (ره) را به این نسل و نسل های آینده منتقل کرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به محتوای ناب وصیت نامه امام راحل(ره) ابراز داشت: امام خمینی(ره) طلیعه وصیت نامه خویش را با حدیث ثقلین مزین کرده اند تا در دوران احیای مجدد دین و اسلام همه مسلمانان را متوجه سازد که سعادت و رستگاری و پیروزی موفقیت مسلمانان در گرو پیروی از قرآن و عترت است.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: مردم در باطن خود به اسلام و به قرآن و اهل بیت اعتقاد دارند و وصیت نامه امام(ره) هم در همین راستا است، یعنی با عقاید مردم پیوند دارد و در این بین مطرح کردن و منتشر کردن آن وظیفه همه ما و به ویژه جامعه مبلغان و روحانیان است که در تریبون های خود به محتوای آن بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما