وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 07:48   |   کد مطلب: 13419
ریشه مشکلات کشور نبود توجه عملی به منویات رهبری است
عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) قم گفت: ریشه مشکلات کشور در بخش های مختلف، نبود توجه عملی به منویات رهبری در سطوح مختلف است.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام محمد رضا باقری نیا»  در گفت و گو با خبرنگاررودآور، گفت: رهبر معظم انقلاب امروز در سکانداری انقلاب اسلامی، اتمام حجت و ابلاغ منویات قانون اساسی و نظام اسلامی در قالب سیاست های کلی نظام و رهنمودهای خود کوتاهی نکرده و نمی کنند. 

وی اظهار کرد: رهبری همه سیاست های کلان نظام در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، جمعیتی و دیگر حوزه ها را با استفاده از نظرات کارشناسان و مراجعی مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کرده اند و تنها بر نظر شخصی خود تکیه نمی کنند. 

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) قم افزود: در عین حال مشاهده می کنیم که سیاست های کلی نظام، هشدارها و تاکیدات رهبری از سوی برخی مورد بی توجهی قرار می گیرد و همین مساله ریشه همه معضلات جامعه است. 

حجت الاسلام باقری نیا با تاکید بر اینکه فقط قبول داشتن ولایت فقیه به زبان برای توسعه کشور کافی نیست متذکر شد: باید در میدان عمل و مدیریت به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم. 

وی گفت: اگر واقعاً به دنبال حل مشکلات جامعه هستیم نباید تنها با ملاک قرار دادن نظرات شخصی خود و بدون توجه به سیاست های کلی نظام و فرامین رهبری، نسخه ای بپیچیم. 

مدرس حوزه علمیه قم تأکید کرد: دشمن به تنهایی قادر به وارد کردن فشار طاقت فرسا به ملت ایران نیست بلکه نبود توجه عملی به منویات رهبری و سوء تدبیرها بسیاری از مشکلات را ایجاد می کنند. 

حجت الاسلام باقری نیا با بیان اینکه همه مسئولان بر طبق قانون اساسی وظیفه دارند زیر نظر رهبری نظام کار کنند، خاطر نشان کرد: دشمن در رصدهای خود به این نتیجه رسیده که عامل توسعه ایران، ولایت فقیه و حاکمیت اسلام است و به همین دلیل به این دو رکن محوری هجمه وارد می کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما