وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 دى 1393 ساعت 08:10   |   کد مطلب: 12242
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قهاوند:
هم زیستی مسالمت آمیز مهمترین عامل ایجاد وحدت است
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قهاوند گفت: مدارا تحمل و، افکار گوناگون و سعی در هم زیستی مسالمت آمیز با یکدیگر مهمترین عامل ایجاد وحدت عملی است .

به گزارش نافع جعفر صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات ارزشمند خویش مراکز MI6 و CIA را به عنوان عوامل فساد در بین شیعه و سنی معرفی کردند ، مراکز جاسوسی غربی که هدفی جر ایجاد اختلاف بین مسلمانان ندارند و همهمه افراد داخلی و همسو و همنوا با دشمن برای تفرقه سرداده و دانسته و ندانسته ضد اسلام و ضد پیامبرند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قهاوند با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع) که می فرماید مومنان به خیرشان امید می رود و شرشان به کسی نمی رسد گفت: در این برهه زمان ، بزرگترین شر و آفت در جامعه اختلاف است که موجب دستیابی دشمن به اهداف شوم خود می گردد.

وی گفت: در اوضاع احوال کنونی جهان که شمار کفار غرب و شرق با هدف کمرشکن کردن مسلمین که تنها راه آن نیز ایجاد اختلاف بین مسلمانان از راه تحریک عقایداست.

صالحی افزود: به حکم آیه شریفه قرآن که می فرماید : وظیفه تک تک مسلمین ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد جامعه ی مسلمانان است گفت: تبعیت محض از فرامین آسمانی ولایت مطلقه فقیه راه راست است و تنها از طریق ولایت فقیه است که می تواند به اتحاد یکدلی رسید .

وی در پایان افزود: مدارا تحمل و، افکار گوناگون و سعی در هم زیستی مسالمت آمیز با یکدیگر مهمترین عامل ایجاد وحدت عملی است .

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما