وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 09:45   |   کد مطلب: 12757
پیام رهبر انقلاب چهر نقاب زده داعش را بر ملا کرد
نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت:پیام رهبر فرزانه انقلاب چهره نقاب زده داعش دروغین را برملا کرد و دولت هایی که اسلام هراسی را می خواستند بکار ببرند در این نبرد باختند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی در آیین گرامیداشت دهه فجر در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: کاخ سفید، موساد و سیستم اطلاعاتی انگلیس و فرانسه در خواب بودند که به هنگام روش شدن گوشی همراه جوانان غرب پیام رهبری برای روی آن نقش بست و دلها و قلب ها را نشانه گرفت و به ملت ها تلنگر زد که بیدار شوید و اسلام را مطالعه کنید.

وی اضافه کرد: نامه رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپای شمای و آمریکا از نظر سیاسی یک دیپلماسی ناهمتراز بود چون برای رهبران آزاده دنیا، پاپ و اسقف مسیحیت نامه ننوشت بلکه نامه ایشان خطاب به جوانانی بود که از تمدن اسلامی خارج هستند و باورهای آنها 100 درصد با جوانان مسلمان متفاوت است.

وی با ذکر اینکه پیام رهبری سیاسی نبود بلکه پیامی دینی و عبادی است گفت: پیام معظم له هم اینک به 70 زبان زنده دنیا توسط مسلمانان همه ممالک اسلامی ترجمه شد چون دیدند پیام آقا آبروی اسلام است.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: پیام رهبر فرزانه انقلاب چهره نقاب زده داعش دروغین را برملا کرد و دولت هایی که اسلام هراسی را به عنوان حربه و مشق شب برای ایجاد ترس و وحشت و کنترل تمدن اسلامی می خواستند بکار ببرند در این نبرد باختند.

حجت الاسلام رضوی تصریح کرد: گروهک موسوم به داعش با کمک های 500 هزار دلاری عربستان سعودی و اتاق فکر صهیونیست ها و آماده سازی آمریکا و انگلیس اقدام به مسلمان کشی و جنگ مذهبی به نفع دشمن در زمین خودی کرده است.

وی اضافه کرد: اقدامات غرب علیه اسلام شامل ترسیم کاریکاتور رسول الله(ص) و جبرئیل و میکائیل، آتش زدن قرآن، تحقیر و توهین به اماکن مقدسه، نشانه رفتن حجاب و دعوت از خانواده برای ابتذال با هدف نابودی اسلام انجام شده است.

مشاور اوقاف کشور تصریح کرد: توطئه آنان با هدف راه اندازی جنگ جهانی جدید بین مسیحیت و اسلام و به نظاره نشستن این امر است.

وی تاکید کرد: اما شخصیت یگانه ارشد جبهه حق در تدبیر رهبری 25 ساله مرز ایران را از مهران به آنسوی مدیترانه گسترش داده است.

حجت الاسلام رضوی یادآوری کرد: در آغاز طلیعه فجر و با مطالعه کتاب انقلاب می توان شاهد بود که شب های 10 گانه فجر سال 57 را خداوند بگونه ای رقم زد که بعد از معصومین فرزندی صالح، فقید، فیلسوف، مورخ، عارف و نترس در میدانی گام بگذارد که دنیا بازیچه یهود در دست دو قطب شرق و غرب بود.

وی با اشاره به لحظات ورود امام راحل در بهمن 57 به ایران خاطرنشان کرد: همه از فرود به موقع هواپیمای امام با توجه به شرایط آن روز نگران بودند ولی فرود هواپیمای بنیانگذار کبیر انقلاب با استقبال بی نظیر و 33 کیلومتری خیل مردم تا فرودگاه مهرآباد همراه شد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) یک فرشته آسمانی و شخصیتی است که نه فقط به تشیع بلکه به جهان اسلام روح و به قرآن عظمت داد.

وی یادآور شد: امام راحل در بهشت زهرا (س) به دشمنان با سلاح جهاد هشدار دادند که نکند ˈشاپور بختیارˈ به مقاومت خود ادامه دهد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم افزود: ارتشبد ˈرحیمیˈ مسوول حکومت نظامی حلقه آمد و شد را در دهه فجر 57 تنگ تر کرد ولی امام در 15 بهمن در حضور 300 خبرنگار داخلی و خارجی در اولین مصاحبه برنامه خود را آغاز کرد و مبنا حکومت و انقلاب را در سه محور رهبری، مردم و قانون اساسی پایه گذاشت و ارتش را به آغوش ملت و در کنار ملت بودن دعوت کرد همچنین به کشورهای بیگانه درباره مداخله نکردن در مسایل ایران هشدار داد.

حجت الاسلام رضوی بیان کرد: در روز 19 و 20 بهمن در غرب تهران بین گارد شاهنشاهی با هما فرها که قصد بیعت با امام داشتند درگیری رخ داد و هنگامی که امام راحل مساله قانون اساسی و نخست وزیری بازرگان را مطرح کرد مردم در روز جمعه در دانشگاه تهران برای تایید نخست وزیری بازرگان تجمع کردند که گارد شاهنشاهی به این افراد بی دفاع حمله ور شد.

وی اضافه کرد: در 21 بهمن 57 بزرگانی همچون مرحوم آیت الله طالقانی به محضر امام (ره) آمدند و خواستار عقب نشینی ایشان به منظور جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع آمدند ولی امام راحل این وقایع را در 15 سال دوری از وطن پیش بینی کرده بود و می دانست به ثمر نشستن انقلاب هزینه و خون می خواهد.

وی با ذکر اینکه امام راحل انقلاب اسلامی را مرحله اول حرکت می دانست افزود: ایشان پس آن دنبال تشکیل حکومت اسلامی، دولت اسلامی، مملکت اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی برای جهان بود و برای آن نقشه راه نیز ترسیم کرده بود.

وی گفت: پیر جماران به حوزه روح و به روحانیت آبرو داد همچنین مرجعیت را جایگاه اصلی خود به عنوان نیابت در زمان غیبت امام معصوم (عج) قرار داد.

مشاور سازمان اوقاف کشور بیان کرد: امام راحل تنها به بحث های خشک فقهی و اصولی که تنها در حوزه بحث می شد و محبوس در حجره ها می ماند بسنده نکرد به این منظور ساواک به حجره ها حمله ور شده و رساله امام راحل را جمع آوری و رصد می کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما