وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 15:50   |   کد مطلب: 12718
امام جمعه ملایر گفت: جوانان ایران پس از انقلاب قله‌های رفیع شهادت را فتح کردند که یکی از مهم ترین برکات انقلاب همین تحول اخلاقی جوانان است.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، آیت الله سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ملایر با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن روز 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل و روز تحقق نصرت اعجاز خداست.

وی افزود: خدا در روز 22 بهمن با ایجاد رعب و ترس در دل دشمنان و افراد رژیم طاغوت نصرت الهی را نصیب مردم ایران کرد و به مردم کمک کرد.

امام جمعه ملایر با اشاره به قصد حکومت پهلوی برای بمباران حسینه جماران عنوان کرد: حکومت به خلبانان دستور بمباران حسینه جماران را برای از بین بردن امام خمینی(ره) را دادند که با نصرت الهی و رعبی که خدا در دل خلبانان انداخت آنان قبول نکردند که حسینه جماران را بمباران کنند.

وی انقلاب ایران را مورد توجه خدا دانست و  افزود: رژیم طاغوت با سلاح‌هایی که داشتند می‌توانستند یک روزه همه را به خاک و خونن بکشد امام این نصرت الهی بود که با ایحاد رعب در دل آنان به کمک ایران و انقلاب آمد.

فاضلیان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای آثار و برکات زیادی است که هم در داخل و هم در خارج از ایران این دستاوردها به چشم می‌خورد.

وی بیداری اسلامی را یکی از برکات و آثار انقلاب در خارج از مرزهای ایران دانست و عنوان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی مانند مصر، پاکستان، مراکش و افغانستان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه ملایر ریشه کن شدن فساد و فحشا را یکی از برکات انقلاب در داخل کشور دانس و بیان کرد: از بین رفتن فحشا در کشور، بسته شده مشروب فروشی و عشرتکده‌ها از برکات مهم انقلاب است.

وی افزود: تحول جوانان از اعجاز انقلاب مهم انقلاب است جوانانی که با توجه به شرایط آن دوران و وجود فحشا در جامعه مسیر خود را به سوی شهادت و جبهه‌ها تغییر دادند.

فاضلیان افزود: جوانان ایران پس از انقلاب قله‌های رفیع شهادت را فتح کردند که یکی از مهم ترین برکات انقلاب همین تحول اخلاقی جوانان است.

وی  تسخیر لانه جاسوسی، ریشه کن شدن رژیم منحوس پهلوی، آشکار شدن قدرت مردمی و توکل به خدا و نقش دین در پیروزی مردم را از دیگر آثار انقلاب اسلامی ایران برشمردو

امام جمعه ملایر بر هر چه باشکوهتر مراسم 22 بهمن تاکید کرد و افزود: روز 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل و از ایام الله است و ملت ایران هر چه بیشتر باید این روز را محترم بشمارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما