وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 08:55   |   کد مطلب: 12682
روحانیت برای کار نکردن هیچ عذری ندارند
مدرس حوزه علمیه قم گفت:روحانیت در زمان طاغوت برای کار نکردن عذر داشند ولی هم اینک هیچ عذری برای کار نکردن ندارند بنابراین باید در خدمت انقلاب و مردم باشند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام و المسلیمن سید ˈحسن سعیدیˈ در آیین گرامیداشت دهه فجر در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان افزود: در زمان رژیم ستم شاهی مردم از جنایات شاه به ویژه رواج بی بند باری ها و منکرها به ستوه آمده بودند.

وی اظهار کرد: فساد و بی بند و باری تا حدی پیش رفته بود که امام راحل در توصیف این وضعیت فرمودند در ایران مراکز فساد بیشتر از کتابخانه است.

وی با ذکر ضرورت حضور روحانیت در تمامی میادین یادآور شد: قبول ندارم روحانیت در زمان رژیم ستم شاهی عزیزتر از حال حاضر بود چون در دوران طاغوت به سواد روحانی کاری نداشتند و به روحانی به خاطر تدین احترام می کردند.

وی اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی افرادی را که در لباس روحانیت خنجر می زنند به خوبی می شناسند و می دانند که در هر طیفی افراد خوب و بد نیز وجود دارد.

مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخی به اسم برگزاری آیین برای امام زمان (عج) به چهره ایشان خدشه وارد می کنند که باید هوشیار بود.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: روحانیت در زمان طاغوت برای کار نکردن عذر داشند ولی هم اینک هیچ عذری برای کار نکردن ندارند بنابراین باید در خدمت انقلاب و مردم باشند.

وی با ذکر ضرورت ارائه ایده ها و طرح های اساسی برای جوانان نسل کنونی تصریح کرد: هم اینک در گوشه و کنار، نجواهایی به گوش می رسد که احساس می شود که برخی ها نسبت به انقلاب سرد شدند و گاهی برخی از انتقادات ناصحیح باورشان می شود.

وی اضافه کرد: روحانیون وظیفه سنگینی در چنین شزایطی دارند و موظفند مردم را با تبلیغات هوشیار کرده و در راه مستقیم انقلاب قرار دهند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما