وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 21:52   |   کد مطلب: 12674
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان
صدای انقلاب در تویسرکان به گوش می رسد
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان، از برپایی ایستگاه فرهنگی بصیرتی در تویسرکان به منظور بلند شدن صدای انقلاب در شهرستان تویسرکان برای رساندن آن به گوش جهانیان خبر داد.

به گزارش نافع، مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور،، از برپایی ایستگاه فرهنگی بصیرتی با عنوان "لبیک یا امام" خبر داد و گفت: از آنجایی که امروز صدای انقلاب در تمام نقاط جهان لرزه بر اندام استکبار می اندازد و دل دوستداران انقلاب را به ایستادگی جمهوری اسلامی بیش از پیش امیدوار می کند، به همین سبب این ایستگاه فرهنگی ـ بصیرتی دایر شده است.

وی هدف از برپایی ایستگاه مطرح شده را بلند شدن صدای انقلاب در شهرستان تویسرکان برای رساندن آن به گوش جهانیان دانست و اظهار کرد: ایستگاه فرهنگی بصیرتی "لبیک یا امام" توسط نسل سومی ها و چهارمی های انقلاب برپا شده است و به تمام جهانیان این صدا را می رساند که روحیه انقلابی در اعماق جان نوجوانان و جوانان ایرانی موج می زند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: این روحیه انقلابی نشان می دهد نسل های بعد از انقلاب با بصیرت انقلابی پای آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و ارزش های انقلابی و اعتقادی خود ایستاده اند و هیچ گونه باجی به غرب و شرق نمی دهند.

اردلان با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی بصیرتی "لبیک یا امام" شامل 6 غرفه و به مدت 11 روز، از 12 تا 22 بهمن ماه جاری دایر است، تصریح کرد: غرفه های دجالواره، عفاف و حجاب و پاسخ به شبهات ویژه خواهران، کودکان و نوجوانان و ایستگاه نقاشی همراه با اهداء جوایز، به کودکان و غرفه فروش محصولات فرهنگی از جمله این غرفه ها است.

وی غرفه پاسخ به شبهات اعتقادی و سیاسی توسط اساتید حوزه و دانشگاه را از دیگر غرفه های تشکیل شده در این ایستگاه عنوان و ابراز کرد: مهمترین بخش این ایستگاه، "سینما انقلاب" است که از ساعت 9 تا 12 صبح و بعدازظهرها از ساعت 15 تا 18 به پخش فیلم های مستند انقلابی، بصیرتی، فرهنگی و تحلیل های سیاسی می پردازد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان به نقش محوری بسیج دانشجویی در برپایی ایستگاه مذکور اشاره کرد و افزود: در برپایی این نمایشگاه و بسیاری از مراسم های دیگر،  وحدت بین حوزه و دانشگاه به زیبایی در تویسرکان تجلی پیدا کرده است.

اردلان همچنین از حضور پررنگ گروه فرهنگی لبیک یا امام و حوزه علمیه خواهران و فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان برای برپایی ایستگاه فرهنگی بصیرتی تویسرکان خبر داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما