وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 12:32   |   کد مطلب: 12443
بخشدار بخش قهاوند در گفتگویی اختصاصی بیان کرد:
گذشتن از کنار توهین به پیامبرمکرم اسلام؛ گذشتن از خلقت انسانیت است
بخشدار قهاوند گفت: تجمع ها و فریادهای مردم در اعتراض به اقدام غرب، خواسته مردم مسلمان جهان برای عدم سکوت از جوامع و سازمان های جهانی و صاحب نظران است .

به گزارش نافع ،ابراهیم مولایی نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس  بیان کرد: دشمنان بعد از اسلام هراسی و تقویت موج افراطی گری دربین شیعه و سنی به دنبال ایران هراسی هستند و برای رسیدن به این خواسته شوم خود مساله هسته ای ما را با تلاش دنبال می کنند.

بخشدار منطقه قهاوند گفت: اقدام غیرتمندانه مردم و تجمع آنها در واکنش به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص)را نشانه دین مداری مسلمانان بود که دنیای غرب با این اقدام، بار دیگر بی فرهنگی و بی تمدنی خود را به دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه پافشاری بر روی اعتقادات و دستاوردهای خود مطالبه جدی مردم از مسوولان است گفت: تجمع ها و فریادهای مردم در اعتراض به اقدام غرب، خواسته مردم مسلمان جهان برای عدم سکوت از جوامع و سازمان های جهانی و صاحب نظران است زیرا گذشتن از کنار توهین به پیامبر اسلام؛ گذشتن از انسانیت است.

مولایی نیا با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران با پیروی از ولایت فقیه که مانند دیدبانی هوشمند و با درایت مقابل تمام توطئه های دشمنان امت اسلامی ایستاده است تصریح کرد: رهبری نظام اسلامی ناظر بر این ترفندها است و سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان اسلام بنا کرده اند.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما