وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 8572
روز جهانی قدس اعلام انزجار جهانی از نسل کشی رژیم صهیونیستی است
بخشدار مرکزي نهاوند گفت: روز جهانی قدس حمايت از مظلوميت فلسطین و انزجار از نسل کشي رژیم صهیونیستی است.

 سيد رضا سلامتی در جمع شوراهاي اسلامي و دهياران بخش مرکزي در سالن اجتماعات بخشداري مرکزي گفت:  نامگذاري روز جهاني قدس را يکي از تدابير ارزشمند امام خميني(ره) نمود و گفت اين روز يکي از يادگاري هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است که به حق توانسته جايگاه خود را در جوامع کشورهاي منطقه و حتي خارج از منطقه بدست بياورد.

وي همچنين افزود : همه ساله روز جهاني قدس مورد توجه تمامي خبرگزاري ها ، سايت ها و رسانه هاي داخلي و خارجي قرار گرفته و از اين اقدام امام (ره) به نيکي ياد مي شود.

سلامتي در ادامه با اشاره به اينکه وظيفه هر مسلمان اين است که سکوت نکرده و در مقابل مظلوميت مردم فلسطين و نسل کشي اسرائيل ابراز انزجار نمايد گفت: مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت مي نمايند تا آرمان مقدس مقاومت هميشه زنده بماند و مردم مظلوم فلسطين بدانند ديگران به فکر آنها بوده و حاميان خارجي نيز دارند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس از اهم موضوعات و واجبات است با توجه به اينکه امروز بي سابقه ترين و وحشيانه ترين کشتار در فلسطين در حال وقوع مي باشد و صحنه هاي دل خراش رسانه هاي تصويري در تلويزيون و سکوت سران کشورهاي عربي مايه ننگ کشورهای مرتجع عرب مي باشد.

بخشدار مرکزي نهاوند گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره ثابت کرده است که کانون همدردي با مظلومين جهان چه از لحاظ فيزيکي و چه از لحاظ کمک هاي بشر دوستانه است.

وي در پايان از کليه دهياران و شوراها درخواست نمودند با تشويق و ترغيب مردم و اطلاع رساني به موقع و حضور پرشور بار ديگر مشت محکمي بر دهان استکبار و ايادي آنها بزنند .

دیدگاه شما