وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 30 آذر 1393 ساعت 19:36   |   کد مطلب: 11701
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها 30 درصد از جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند و روستاها در حال خالی شدن هستند.

به گزارش نافع، علی نعمت چهاردولی' شامگاه شنبه در آیین معارفه بخشدار جوکار اظهار کرد: چند سال گذشته بیش از 70 درصد جمعیت کشور روستایی بود اما امروزه روستاها در حال خالی شدن هستند و بیش از 70 درصد از جمعیت ما شهر نشین شده اند و اگر روستاییان حمایت نشوند این جمعیت نیز مهاجرت خواهد کرد.

چهاردولی نقش بخشداران در حمایت از روستایان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: تنها کسانی که می توانند این جمعیت را حفظ کند بخشداران هستند، بخشداران در تمام ساعات شبانه روز باید برای برطرف کردن مشکلات روستائیان در تلاش باشند.

وی بخش جوکار را از بهترین بخش های استان معرفی کرد و گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته، هیچ یک از بخشهای ملایر قابل قیاس با جوکار نیستند و در این بخش کمتر روستایی وجود دارد که بهسازی نشده یا گاز نداشته باشد.

چهاردولی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی امروز جایگاه خود را پیدا کرده اما اگر بخواهد به جایگاه اصلی و واقعی خود برسد نیازمند مدیران دلسوز و توانمند است.

وی گفت: نیاز ما مدیران جهادی است که حاضرند منافع جمع را به منافع شخصی ترجیح دهند.

وی اضافه کرد: روزگاری دنیا فکر می کرد ثروت ممالک به آب، گاز، نفت و معادن است اما امروزه در دنیا ثابت شده است که اگر نیروی انسانی و مدیر قوی نباشد هیچ یک از این ثروت ها بکار نمی آید.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما