وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 19:58   |   کد مطلب: 12817
امام جمعه و بخشدار منطقه قهاوند در پیامی برای حضور مردم فهیم و انقلابی منطقه قهاوند برای حضور هرچه با شکوهتر در راه پیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس ، امام جمعه و بخشدار منطقه قهاوند در پیامی برای حضور مردم فهیم و انقلابی منطقه قهاوند برای حضور هرچه با شکوهتر در راه پیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

حجت الاسلام حسین محققی به خبرنگار ما گفت: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی خون بر شمشیر است و سالروز به ثمر نشستن مبارزه و مجاهدت مردان و زنان ایرانی در برابر ظلم و استبداد سالروز تجدید حیات مبارک اسلام عزیز و یک حماسه برای ملت بزرگ و متدین ایران اسلامی تحت رهبری هدایت پیامبر گونه امام راحل به ثمر نشست.

امام جمعه شهر قهاوند افزود: اینک در سی ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب مرزها را در نوردید و انعکاس امواج آن میان ملت ها لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است با حضور کسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید عهد با آرمانهای شهدا و امام شهدا هم صدایی خ۹ود را در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن به به گوش جهانیان می رساند و پیمانی دوباره با ولی امر مسلمین امام خامنه ای می بندیم .

وی گفت: با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور گسترده و همیشگی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نماد بارز پیروزی از راه امام و شهدا است به دشمن می فهمانیم تا دچار اشتباه محاسباتی نشود و بداند دستی که متصل به قدرت لایزال الهی است هرگز بسته نخواهد بود و این دست همواره مشت محکمی است بر دهان یاوه گویان و بدخواهان انقلاب .

ابراهیم مولایی نیا نیز به خبرنگار ما گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی گاه شکوه، عظمت و اقتدار ملتی است که در خط انقلاب و اسلام و رهبری به برافراشته شدن پرچم توحید در سراسر عالم چشم دوخته اند.

بخشدار بخش قهاوند پیشرفت و پیروزی های ملت ایران در طول ۳۶ سال گذشته را مرهون خود باوری و عمل به شعار (ما می توانیم) توسط جوانان غیور کشور دانست که موجب اقتدار درونی نظام و ابهت نظام در بین کشورهای جهان دانست.

وی گفت: مردم فهیم و انقلابی قهاوند در ۳۶ بهار انقلاب مخصوصا روز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده این انقلاب خواهند زد .

دیدگاه شما