وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 12428
با شعار لبیک یا رسول الله برگزار می شود:
رژه تاکسی‌های همدانی به عشق پیامبر خوبی ها
رژه تاکسی‌های همدانی به عشق پیامبر خوبی ها
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از رژه تاکسی‌های همدان در تاریخ هشتم بهمن ماه برای نشان دادن عشق و علاقه به پیامبر مهربانی‌ها خبر داد.

به گزارش نافع، مهرداد خورشیدوند در گفتگویی از حرکت تاکسیرانان شهر همدان با شعار لبیک یا محمد رسول الله(ص) خبر داد و گفت: در راستای لبیک به پیامبر مهربانی‌ها و محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول‌اکرم(ص) در رسانه‌های غربی و صهیونیستی، تاکسیرانان همدان هشتم بهمن به صورت نمادین در سطح شهر حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آنها با این حرکت گوشه‌ای از عشق و علاقه خود را به پیامبر مهربانی‌ها نشان خواهند داد، افزود: این برنامه با نصب پوستر، بنر و پرچم بر روی تاکسی‌ها با مضمون «ما عاشق محمدیم» و شعار لبیک یا محمد(ص) اجرا خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با بیان اینکه باید همواره در مسیر اسلام گام برداشت و آماده دفاع از ارزش‌های اسلام بود، گفت: شکی نیست شکل‌گیری این توهین و قبل از آن ماجرای اقدام تروریستی در پاریس، در اتاق فکر استکبار جهانی صورت گرفته تا چهره اسلام را در نزد جهانیان خدشه‌دار کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره)، جهانیان به سمت انقلاب و اسلام گرایش بسیار زیادی پیدا کرده‌اند، افزود: دشمنان در اندیشه اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی هستند، حال آنکه به لطف الهی روز‌به‌روز اسلام و انقلاب اسلامی در اقصی‌نقاط عالم محبوب‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما