وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 12:48   |   کد مطلب: 15531
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت تاكسيرانی شهر همدان خبرداد :
توزيع بسته های رفاهی خدماتی بین تاكسيرانان همدانی
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت تاكسيرانی شهر همدان از توزیع بسته های رفاهی خدمانی بین تاكسيرانان شهر همدان خبرداد.

به گزارش نافع، مهردادخورشیدوند عنوان كرد: با توجه به اینكه تاكسیرانان شهر همدان از اقشار آسیب پذیر و كم درآمد جامعه هستند، بسته های رفاهی خدماتی به آن ها ارائه می شود.
وی گفت: این برنامه با هدف ارائه خدمات رفاهی تفریحی به این قشر زحمت كش كه تاثیر بسزایی در تسهیل حمل و نقل شهروندان دارند انجام و بسته های خدماتی به آن ها ارائه خواهد شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاكسیرانی شهر همدان از جمله خدماتی كه به تاكسیرانان ارائه خواهد شد را سفرهای زیارتی به مشهد مقدس عنوان كرد و گفت: خوشبختانه تاكنون از سفرهای زیارتی استقبال خوبی صورت گرفته و روزانه یك یا دو خانواده به مشهد مقدس اعزام می شوند.
وی افزود: مرخصی رانندگان برای اعزام به مشهد از مرخصی سالانه آن ها محسوب نمی شود و سازمان تاكسیرانی این ایام را به عنوان یك هدیه برای رانندگان در نظرگرفته است.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاكسیرانی شهر همدان گفت: به منظور آگاهی تمام تاكسیرانان از ارائه خدمات رفاهی فراخوان عمومی با عنوان «توزیع بسته های رفاهی خدماتی» از طریق سامانه پیامكی برای رانندگان تاكسی ارسال شده است.
خورشیدوند با بیان اینكه رانندگان با مراجعه به روابط عمومی سازمان می توانند این بسته را دریافت كنند، گفت: ابن سازمان آمادگی خود را برای عقد قرارداد و ارائه خدمات رفاهی تفریحی به تاكسی رانان شهر همدان اعلام كرده است.
لازم به ذکر است کارواش ، آرایشگاه مردانه ، تالار رستوران ، استخرهای سطح شهر ، سینما  و... از خدمات قابل ارائه به تاکسیرانان می باشد.
انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما