وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:39   |   کد مطلب: 13506
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان:
سرویس های دربستی تاکسی های شهری در ایام نوروز ممنوع است
سرویس های دربستی تاکسی های شهری در ایام نوروز ممنوع است
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: ارائه سرویس به شکل دربستی در طول سال به ویژه ایام پایانی سال برای تاکسی های شهر همدان ممنوع است.

به گزارش نافع، مهرداد خورشیدوند در گفتگویی از همشهریان خواست تا از گرفتن سرویس های دربستی خودداری کنند و افزود: با توجه به آئین نامه انضباطی سازمان تاکسیرانی ارائه سرویس دربستی توسط تاکسی های خطی و گردشی ممنوع بوده و در صورت مشاهده طبق مقررات برخورد خواهد شد .

وی افزود: برای ارائه سرویس به صورت دربستی تاکسی بی سیم های 1844،1833، 1828، 1820(آژانس بانوان)، آماده ارائه سرویس سرویس به صورت دربست و خصوصی بوده و همشهریان گرامی می توانند با یک تماس از خدمات ارائه شده توسط این مراکز بهره مند شوند .

خورشیدوند بیان داشت: برای فرهنگ سازی و ارائه خدمات یکسان به مردم عزیز از همشهریان خواست تا از گرفتن تاکسی دربست و خروج تاکسی از مسیر فعالیت جداً اجتناب کرده تا همه بتواند از خدمات مطلوبتر استفاده کنند.

 وی ادامه داد: در ایام پایانی سال به جهت سهولت و آرامش خاطر مسافران با برنامه ریزی های انجام شده فعالیت بازرسین سازمان در این ایام مضاعف خواهد بود و بازرسان از ابتدای صبح تا پاسی از شب با حضور در میدان اصلی شهر و ایستگاه های تاکسی جهت نظارت و ساماندهی تاکسی ها نظارت خواهند کرد.

خورشیدوند در پایان افزود : همشهریان گرامی می توانند نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را با سامانه پیام کوتاه 3004139 و یا تلفن 35214242 در میان بگذارند.

انتهای پیام /ح

دیدگاه شما