وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 30 دى 1393 ساعت 23:41   |   کد مطلب: 12290
مشکلات دنباله دار خیابان باهنر تویسرکان:
رها شدن 15 ساله ساختمانی در تویسرکان/ بالاخره پارکینگ آری یا نه!!
رها شدن 15 ساله ساختمانی در تویسرکان/ بالاخره پارکینگ آری یا نه!!
ساختمانی که 15 سال رها شده ودر حال تخریب است و اینک خیابان شهید باهنر کوچه زرهان ساعت 10 صبح بالاخره پارکینگ آری یا نه!!!

به گزارش نافع به نقل از رودآور، آقای حسنوند از شهروندان خوب تویسرکانی خبری را برای این سایت ارسال و درد دل خود و دیگر همشهریان را بیان کردند.

 15  سال پیش خداوند رحمت کند حاج کریم مقدم مبلغی برای  احداحث این مجتمع داده شدکه بنای این ساختمان گذاشته و تکمیل شود اما به دلایلی عملیات ساختمان متوقف شد .

  از آن سال زیبایی خیابان شهید باهنر را از بین برده است و دو سال پیش به کمک نماینده شهرمان مبلغی تهیه  و مجددا عملیات اجرایی ساختمان شروع و مقداری از سفت کاری انجام شد.

این اقدام سبب  خوشحالی مردم به ویژه فرهنگیان شد. گویا این مجتمع قرار است شامل درمانگاه فرهنگیان ، فروشگاه فرهنگیان و مجتمع تفریحی برای قشر فرهنگیان باشد اما به نظر می رسد، کم کم به آثار باستانی تبدیل شود و شاید هم به علت فرسوده بودن در این مدت بایستی خیلی از این ساختمان تخریب و دوباره بازسازی شود.

چند پیشنهاد:

و اما چند پیشنهاد برای این مجتمع، تا از تخریب آن جلوگیری شود، زودتر به بهره برداری برسد و زیبایی اصلی ترین و قدیمی ترین خیابان شهر حفظ شود. 

مسؤلین شهرستان دست به دست هم دهند تا مشکل این مجتمع حل شود و مسئولین رده بالا که به این شهر می آیند حتما از این مجتمع  بازدید کرده تا  چاره ای برای تکمیل آن بیندیشند.

با توجه به این که این مجتمع  در نبش خیابان ولایت قرار دارد و  می توان ساخته شود با سرقفلی دادن  این مغازها مبلغ کلانی بدست آورد و عملیات آن آغاز شود، از طریق بخش خصوصی با واگذاری  چندین سال درآمد آن به آنها عملیا ت ساختمان شروع تا به بهره برداری برسد.

نکته: سایت خبری رودآور انعکاس دهنده مشکلات همشهریان گرامی است و به عنوان پل ارتباطی، صدای مردم فهیم تویسرکان را به گوش مسئولان می رساند.گرچه در ماه های اخیر شنیده شده اقداماتی برای حل مشکل ساختمان مقدم صورت گرفته ولی به گفته تویسرکانی ها آنقدر محسوس نبوده که آنان را راضی کند و منتظرند ببیند تکلیف ساختمان مقدم کی مشخص می شود؟

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت