وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:53   |   کد مطلب: 13353
محل جدید جمعه بازار ملایر محلی وسیع بوده که با استقبال خوب مردم و فروشنده‌ها مواجه شده است و رفت‌وآمد را آسان کرده اما مردم در هنگام حضور در این مکان با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، بازارچه‌های روزانه یکی از اقدامات شهرداری‌ها در جهت ساماندهی دست فروشان و مستقر کردن دست فروشان در شهرها است.

شهرداری ملایر برای ساماندهی کردن دست فروشان ملایری جمعه‌ها محلی را برای استقرار این دست فروشان در نظر گرفته که در بتوانند کالا‌های خود را در آنحا به فروش بگذارند.

استقبال خوب مردم از جمعه بازار ملایر باعث روانه شدن فروشنده‌های شهرهای اطراف از جمله همدان، بروجرد، نورآباد و نهاوند به این بازارچه روزانه شده است.

استقبال خوب مردم از این بازارچه روزانه گاها باعث ایجاد ترافیک و شدید در نقاط استقرار جمعه بازار بوده که باعث جابه‌جایی این بازراچه‌های روزانه در نقاط مختلف شده است.

در یک ماهه اخیر محل استقرار جمعه بازرا ملایر سه بار جا به جا شده و  از میدان دادگستری به انتهای برق بالا و در امتداد جاده سلامت  و از آنجا به محوطه خاکی بالای مینی ورد منتقل شده است.

محل جدید جمعه بازار ملایر محلی وسیع بوده که با توجه به استقبال خوب مردم و فروشنده‌ها امکان گسترش آن وجود داشته و رفت و آمد مردم نیز در این محل آسان تر شده است.

انتقال جمعه بازار ملایر به محوطه خاکی بالای مینی ورد اقدامی شایسته از طرف شهرداری ملایر است ولی محل جدید دارای مشکلات و خطراتی است که خبرنگار ملایری‌ها در گفت‌وگو با مردم و جمع آوری نظرات آنان به طور مختصر به آنها پرداخته است.

*خاکی بودن محل جدید استقرار

 یکی از مشکلات محل جدید جمعه بازار خاکی بودن این محل است که با مشاهده کفش و لباس‌های خریداران و افراد حاضر در جمعه بازار این مسئله را تایید می‌کند.

با وجود عرضه مواد خوراکی در این مکان گرد و خاک‌های بلند شده بر هوا بر روی این مواد خوراکی مخصوصا آجیل‌ها که نمی توان آنها را شست، نشسته و امکان ایجاد بیماری را تشدید می‌کند

*کانال آب

کانل آبی که در وسط این بازار روزانه قرار دارد یکی دیگر از مشکلاتی این محل است که گاها می‌تواند خطر آفرین باشد و امکان سقوط افراد و اشیا در آن وجود دارد.

*جای خالی افراد نیروی انتظامی

حضور افراد نیروی انتظامی با توجه به ازدحام شدید جمعیت در این محل را می‌توان از مشکلات محسوس جمعه بازار ملایر دانست و عده‌ای خواستار حضور افراد نیروی انتظامی در این مکان بودند.

*نا متوازن بودن فروشنده‌ها

یکی دیگر از مشکلاتی که عده‌ای از حاضران به آن خرده گرفتند نامتوازن بودن فروشنده‌ها بود که باعث سردرگمی و طولانی تر شدن مسیر رفت و آمد در این مکان می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت