وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 20 دى 1393 ساعت 09:24   |   کد مطلب: 12119
همدان میزبان سه هزار کشتی گیر کشور می شود
دبیر هیات کشتی استان همدان گفت:مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر کشور با شرکت سه هزار کشتی گیر در سالن ورزشی شش هزار نفری همدان برگزار می شود.

به گزارش نافع، قاسم ربیعیان در گفت وگو باخبرنگارما اظهار کرد: مسابقات عمومی کشتی (اوپن) گرامیداشت دهه مبارک فجر روزهای 16 و 17 بهمن ماه سال جاری در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو رشته آزاد و فرنگی بر روی 15 تشک برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات با شرکت سه هزار کشتی گیر در سالن ورزشی شش هزار نفری همدان برگزار می شود و تمامی استان ها به منظور دریافت آی دی کارت بایستی نسبت به ارسال تصویر مدارک شناسایی (کارت ملی، کارت بیمه ورزشی عکس دار و یک قطعه عکس) کشتی گیران خود حداکثر تا تاریخ یازدهم بهمن ماه سال جاری توسط پست الکترونیکی koshti.iran@gmail.com به فدراسیون کشتی اقدام کنند.

ربیعیان خاطرنشان کرد: باتوجه به میزبانی استان همدان می توانیم تیم کامل در تمامی رده ها و در هر دو رشته آزاد و فرنگی داشته باشیم.

وی افزود: این رقابت ها براساس قوانین مسابقات جهانی برگزار می شود و حتی برنامه مسابقات تنها از طریق نمایشگر موجود در سالن تمرین (محل گرم کردن کشتی گیران) برای کشتی گیران و مربیان قابل رویت خواهد بود.

وی یادآور شد:15 داور مسوولیت قضاوت در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی عمومی کشور به میزبانی شهر همدان را برعهده دارند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما